@Eltjo
Bedankt om dit te delen, mannen praten zowiezo niet genoeg over zulke zaken, ik was ook zo alles altijd op kroppen en denken komt wel goed, en er niets met doen en vooral geen emoties tonen, daar ben je niks mee en ik begrijp je heel goed, je verwoest op deze manier jezelf van binnenuit.
Ik heb mezelf ook mentaal en fysiek ziek gedacht tijdens de afgelopen periode, bij mij uit zich dat in zware psoriasis uitbraken, puur door de stress en dat slaat dan op mijn onderrug omdat psoriasis jammer genoeg ook de spieren soms aantast. Dus dat je dit zelf ook ervaren hebt kan ik me compleet in inleven, het emotionele kan zeker het fysieke beïnvloeden, beschadigen maar ook anderzijds positief beïnvloeden.
Als je jarenlang ziel en zaligheid in zo'n huis stopt, is het moeilijk dat achter te laten, en dat is zeker niks om je over te schamen!! Wat dat betreft is het met mijn auto's hetzelfde, maar ik merk wel dat ik het de laatste tijd kan relativeren, en die verandering in mindset was ook echt broodnodig, voor zowel mijn mentale welzijn als het fysieke.