1983jeroen
Forumguru
Mijn Octavia heeft geen ruitenwisser achter. Was een optie die mijn vorige O3 wel had. Vind dat soms toch wel een gemis.
Vanwaar die tekst op het raam voor?
Vanwaar die tekst op het raam voor?
Ik zou me hier ook niet te druk om maken. Als hij richting 11V zakt wordt het wel tijd om eens naar de accu te gaan kijken.Tot hoever mag een accuspanning dalen bij een auto in rust? Ik vind hier online namelijk erg uiteenlopende meningen over terug. Ik zag dat de accuspanning in de app nu 11.7 aangeeft, auto staat stil van maandag, en ik houd het nogal in de gaten via de app, maar ik meende altijd dat een accu in rust niet onder de 12 v mocht zakken? Of zit ik er nu naast....
En dat allemaal om één kalkoenboer te redden: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/een-kalkoenboer-doet-snelheidsverlaging-al-teniet/Ook een stukje Nederland aangedaan, wat een gedoe zeg die 100 tussen bepaalde uren, ik zat al aan 140 toen mijn vrouw zei "hé is dat hier nu maar 100??? " je houd er geen rekening mee als buitenlander dat er overdag zo'n lage snelheden gelden, ondanks dat ik het hier vaak heb zien passeren en je het dus wel weet, voelt het heel onnatuurlijk aan om daar 100 te slenteren.
Ook hier weer de misvatting dat een verhoging van de maximumsnelheid een verplichting in zou houden om dat dan ook te rijden.Ik rijd zo'n 35.000 per jaar met de Octavia waarvan ik alle brandstof zelf moet betalen.
Die 100 is wel lekker voor de zuinigheid en dus de portemonnee
Typisch bekend probleem van die 5-cilinder.Mooi project inderdaad met dat RS3 blok, alleen de eerste cilinder "already left the building" tijdje geleden.