Jesko's Octavia VRS !

EdK

Forumguru
Geen goede ijzerwarenzaak met gereedschappen of een auto onderdelenzaak in de buurt ?
Die moeten hem volgens mij wel hebben op de plank
 

JeSko

Forumguru
@EdK

OkeAuto in Geel is zo'n zaak, dat is een groothandel waar je ook als particulier gewoon zo kan kopen, dan probeer ik daar morgenvroeg eerst. Ik begrijp hieruit dat het dus één maat is?
 

EdK

Forumguru
begrijp hieruit dat het dus één maat is?
Ehh dat durf ik niet te zeggen
Maar je kunt toch even vragen of je kunt passen bij twijfel..
Laat ze foto zien van de bout en dat het een VAG wagen is , een goede verkoper zal dan waarschijnlijk precies weten welke je nodig hebt
 

JeSko

Forumguru
Ja zal het hen wel vragen, staat bekwaam volk achter de kassa daar, die komen dan wel effe mee naar de wagen of ik meet het snel zelf op.

Yes yes komt goed die 120 ;) :D
 

JeSko

Forumguru
Nieuwe lip zit eronder, het is wat het is, vind ze nog best oké het valt niet eens zo op dat het structuur is. Auto is nu rondom wel compleet Maxton, hopelijk houd deze het vol ;)

20240907_111743.jpg 20240907_111749.jpg

En de kleine zijn go-cart van Oranje en witte details voorzien, Kettler letters hebben we samen van zwart naar wit omgetoverd, en blij dat ie is jongens toch :love::D

20240907_110048.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Had vroeger een maatje die beetje handig was en die op zo een go-cart een motortje had gemonteerd. :D
Vroeger ook nog gehad , veel gereden in de wijk. Onze kinderen hebben dat niet gehad. Zou niet weten waar ze in onze gebuurte ermee zouden kunnen rijden (zonder dat moeder bezorgd zou moeten zijn).
 

JeSko

Forumguru
En we blijven dingetjes aanpakken, zo werkte de kleppen van de Remus uitlaat niet meer, deze zijn bluetooth gestuurd en je dient ze opnieuw te verbinden als de batterij van de auto afgekoppeld is geweest. Dankzij hulp vanop afstand van men maatje heb ik de kleppen terug kunnen verbinden met de bluetooth module en de bedieningsmodule. Was er even zoet mee, vooral met lezen en voorbereiden van de stappen, aangezien beide bakjes uit elkaar moeten en je nauwgezet de stappen moet volgen, die dan ook nog eens tot op de seconden juist uitgevoerd moeten worden :laugh:

Bekijk bijlage 110499 Bekijk bijlage 110500 Bekijk bijlage 110501 Bekijk bijlage 110502 Bekijk bijlage 110503 Bekijk bijlage 110504

Bij de derde poging was het raak, :D zoals jullie zien aan de handleiding en foto's moet het best nauwkeurig gebeuren.

En nu kan ie terug in 4 standen open! :yeehaa:

Bekijk bijlage 110505
En zo klinkt dat dan :D



Wat doet het DEUGD om terug aan m'n eigen auto te kunnen "werken" :)

Kan het opnieuw doen, ik start vanmorgen de auto in gesloten stand, rijd 5 km en zet de kleppen helemaal open op de rode stand, we rijden tot aan de auto meeting en daar zet ik de auto stil. Bij vertrek wou ik de uitlaat rustiger vanwege politie die soms controle doet na zo'n evenement, en de connector blijft zoeken maar kan geen verbinding maken... Bizar dat hij om wat voor reden dan ook weer moet ingeleerd worden. Long shot dit maar kent of herkent iemand dit? Of is het normaal dat zo'n bluetooth verbinding om de zoveel tijd faalt en opnieuw ingeleerd moet worden? Normaal moet het enkel als de batterij ontkoppeld geweest is.
 

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Ga ze whatsappen, staat een speciaal contactlink bij om via Whatsapp met Remus Benelux te communiceren. Wel handig. Vroeger had deze module een app, maar die werkt enkel op oudere android toestellen... Ik kan ze alvast niet downloaden via de play store.
 

JeSko

Forumguru
Weer een heel pak netter zo met de nieuwe lip, ben helemaal weg van dit uitzicht :giggle:

20240909_094208 (1).jpg

Het vervangen van de gril kijk ik wel ferm tegenop, deze kan enkel vervangen worden zoals geweten door de gehele bumper te demonteren... Nu is dat an sich geen probleem, dat doe ik zelf wel even, maar het plastic lassen is me toch een kunst denk ik, heb er wat over opgezocht en gelezen en ja dat doe je zelf niet zomaar even.

Dit antwoord kreeg ik overigens gisteren van Remus zelf, ben nog steeds aan het wachten....

Screenshot_20240910_195706_WhatsApp.jpg

Goed, kleppen werken wel weer, en deze keer had ik het klaar in 30 seconden ofzo zonder instructies, al snel hoorde ik de kleppen zichzelf herpositioneren, hopelijk blijft het nu gewoon goed, zo'n duur systeem zou je niet om de 3 maanden moeten resetten lijkt me :unsure:
 

JeSko

Forumguru
@Arjan1985

Haha ja dat valt op, is een beetje standaard die opgelegde Maxton badge, maar die zal er snel af liggen denk ik, aangezien ze uit haar eigen slecht blijft plakken ;)
 
Bovenaan Onderaan