Jesko's Octavia VRS !

Fmoon

Forumguru
Heb het ook eens gehad bij de dealer met m’n 19” xtreme velgen. Monteur verkrachte de velgen waar ik bij stond, zegt die “valt mee”. Ben meteen naar iemand gelopen daar en gezegd dat het niet goed ging. 4 nieuwe velgen besteld. Was blij dat ik erbij stond.
 

Arjan1985

Forumguru
@JeSko is de lak er nou af? Of is het vet? Het lijkt erop te zitten/liggen.
Als je velg echt beschadigd is, zou ik toch terug gaan! Je hebt genoeg foto’s dat het eerst niet zo was.
Heb je geen vaste garage of monteur waar je heen gaat?
 

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Wiel is er inderdaad compleet af geweest, dat kon ik zien vanuit de wachtkamer, why? Geen idee, je denkt het wel aan zo'n experten over te kunnen laten, maar goed.. die zijn dun gezaaid dezer dagen.

@Arjan1985

Is lak eraf, ik zag wel slechter door de tranen in me ogen, maar het is toch echt lak eraf. En ik heb een vast adres maar die zitten op 35 minuten afstand, dit was de dichtsbijzijnde en ook wel een grote bekende bandenboer waar ze me ooit eens goed geholpen hebben, vandaar, kon het risico niet lopen dat de band ging leeglopen door 35 minuten te rijden natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
kon het risico niet lopen dat de band ging leeglopen door 35 minuten te rijden natuurlijk.
Wel je kunt de hele kop van de schroef rijden en dan rij je nog niet op een platte band hoor.
Zit er nu een grote bout in, dan is het raadzaam om reservewiel er op te zetten of naar je vertrouwde dealer te gaan
En ja die grote toko's als kwikpit etc...... ik kom er niet meer. In verleden teveel dingen zien gebeuren dat het voor mij een NO GO is !
 

leon-cupra

Forumguru
Met een schroef erin kan je idd redelijk lang rijden. Tegen dat mijn madam mij doorgeeft dat de wagen een melding heeft gegeven van bandenspanningsverlies zijn we enige weken verder … lampjes negeert ze gewoon :deuk:
 

Tees

Donateur
Ik heb bij een huurauto wel eens een schroef in een band gehad, maar die werd wel gruwelijk heet! Was toen nog geen probleem qua drukverlies, maar ik maakte me wel een beetje zorgen over die warmte.
 

JeSko

Forumguru
Foto shoot, samen met het gezin lekker ritje naar de Maatheide in Lommel gemaakt om daar enkele sfeerbeelden te schieten, was een impuls dus met de telefoon geschoten, 2025 word de foon geupgrade dus dan gaat ook die kwaliteit weer omhoog. Wat doe ik dit graag zeg, en daar achterin kan je ook nog eens lekker knallen, "verlaten" industrie is het namelijk, daar ben je helemaal alleen en heb je gigantische open wegen. Genieten!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan