Columbus Kaartupdates MIB Columbus

micky

Forumguru
Weet iemand eigenlijk of er een maximum aan het aantal downloads zit, of dat er een tijdsgebonden limiet van toepassing is? (Dit omdat je nu ook het nr. van je auto moet opgeven...)

Dit is uiteraard om er voor te zorgen dat de juiste software voor je in beeld komt ;)

Joske

Forumguru
had toch ergens hier op het forum gelezen dat we maar 3 keer mochten updaten?? :)

(zo veel te beter als dat uiteraard niet het geval is, maar toch even checken ;) )

MikeyMan

Actief lid
Kan me niet voorstellen dat ze onderscheid willen gaan maken tussen VW en Skoda.
En zo wel; kunnen we ongetwijfeld makkelijk aan nieuwe kaarten komen via VW :)

Darkside

Forumguru
Lijkt me ook niet. VW heeft iig aan gegeven life time updates aan te bieden (dat is 5 jaar ná het uit productie gaan van het systeem) neem aan dat dit ook voor Skoda geld.
En hoewel de indeling op de SD kaart anders is bij VW dan bij Skoda is het vast wel aan te passen dat jullie de kaarten van Discovery pro kunnen gebruiken

Rick

Senior Member
Die 3 jaar heeft volgens mij betrekking op de service van de dealer om de update erop te zetten. Daarna kun je ze gewoon zelf erop blijven zetten, tenzij ze een of ander login systeem gaan introduceren, maar dat is volgens mij niet bedoeld met de 3 jaar.

Darkside

Forumguru
Werkt deze ook voor een Skoda met Colombus navigatie uit 2010? Als ik mijn VIN invul op de site geeft ie aan dat er geen updates zijn...
Helaas je hebt dr oude Columbus. De gratis updates zijn. Voor de Columbus in de O3.
Jij dient ze bij de dealer te kopen. (Of op een andere illegale manier)

Octavia32

Forumguru
En stel je even voor in het daarvoor bestemde topic.
Wij vinden het fijn om te weten wie je bent wat je doet en een paar foto's van je auto wordt zeer geapprecieerd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Klopt @Corné de Kluijver maar meld het dan per PB aan die leden......
Zal er maar één van brein meelezen hier en zo erachter komen wie bv Pendragon is ....
BB kijkt overal mee......

Bovenaan Onderaan