Columbus Kaartupdates MIB Columbus

Octavia32

Forumguru
Helaas @Svendehaas reageert niet meer op mijn berichten of dat komt vanwege mijn opmerking over voorstellen of dat ik wat meer over zijn auto wilde weten weet ik niet. Maar hij reageert niet meer.

Lijkt mij als je iets graag wilt dat je er tijd en aandacht in stopt.

EdK

Forumguru
Lijkt mij als je iets graag wilt dat je er tijd en aandacht in stopt.
Tsja maar niet een ieder heeft misschien zoveel tijd als jij en ik hebben in het weekend !!??
Misschien moet hij nu wel stofzuigen / ramen lappen en het toilet kuisen van zijn vrouw.........
En wie durft er dan NEE te zeggen als dat opgedragen word.....??:deuk:

Tsja maar niet een ieder heeft misschien zoveel tijd als jij en ik hebben in het weekend !!??
Misschien moet hij nu wel stofzuigen / ramen lappen en het toilet kuisen van zijn vrouw.........
En wie durft er dan NEE te zeggen als dat opgedragen word.....??:deuk:
Hahaha, excuus voor mijn afwezigheid. Met 3 kids is het weekend helaas niet meer helemaal van mezelf ;)
Heb je net weer berichtje gestuurd @Octavia32! En ik heb me voorgesteld in het voorstel forum.

Ik heb afgelopen week de update ook geplaatst. Koste al rijdend 55 minuten totaal inclusief herstart Columbus.

De download kan je ook via een downloadmanager of rechtstreeks in je Internet Explorer binnenhalen zonder tussenkomst van de Tsjechische tooling. De link is: http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/P98_N60S5MIBH3_EU_NT_Q1.14.v2.zip

Op je SD moet het er dan zo uit zien: Bekijk bijlage 33170
Heb de Bluetooth-update hier ook nog klaar liggen. Iemand daar al ervaringen mee?

Zijn er meer mensen die onderstaande foutmelding krijgen als je de update via de link probeert te downloaden?

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<Error>
<Code>BlobNotFound</Code>
<Message>
The specified blob does not exist. RequestId:1837ec9d-0001-0042-07f5-efcfd7000000 Time:2015-04-02T18:39:54.8778850Z
</Message>
</Error>

Ook als ik het via de downloadmanager probeer geeft deze een error.

loekh85

Nieuw lid
Bij mij werkte het downloaden perfect, duurt natuurlijk wel even maar hij is nu aan het updaten!

Beedeewee

Forumguru
Wie o wie kan mij helpen om in het hidden menu te komen van mijn Columbus? Heb gister een octavia combi uit 11-2010 gekocht, maar die kaart is volgens mij wel aan een update toe!

Dutch_Ish

Senior Member
Mochten er mensen zijn die in de buurt van Almere wonen en geen zin hebben om zelf de navi te updaten dan is Skoda dealer HOLDINGA nog een optie. Zij hebben een CD/DVD liggen en updaten je navi voor 25 euro. Je krijgt de CD/DVD alleen niet mee maar goed het staat toch op de harde schijf van je navi.

Octavia32

Forumguru
Das netjes geregeld van een officiële dealer. Vraag me af of ze daar geen problemen mee krijgen.

Zeker nu het door jouw publiekelijk is gemaakt

Dutch_Ish

Senior Member
Hahaha nou misschien is het ook alleen maar geldig voor vaste klanten van hun. Ik heb daar mijn Octavia gekocht namelijk.. (zo.. nu heb ik ze toch een beetje ingedekt ;))

MarkvdD

Forumguru
Is hier iemand in een straal van zo'n 20 km rond om Ouderkerk aan den IJssel die mijn Columbus van een software- en kaartupdate kan voorzien?

Zoja, kwanta kosta ?

Darkside

Forumguru
De software voor de MIB columbus is gratis.
Kan je zelf downloaden en installeren op een SD kaart.

Als je een 2e gen Octavia hebt. Dan heb je een Columbus (dus zonder MIB melding)
En daarvan is de software niet gratis. En dien je die te kopen.
Ja daar zijn andere "oplossingen" voor maar die mogen niet op het forum.
(al kan iemand misschien wel even helpen met een PM?)

Bovenaan Onderaan