Ben erg benieuwd !!!Ik hou het in de gaten voor je. Updates komen 1x per maand uit.
Edit: ben nu de nieuwe updates aan het binnenhalen. Zal zo kijken of er wat tussen staat.
Helaas. Geen nieuwe update voor. Laatste versie is nog steeds 7421Ben erg benieuwd !!!
Mijn regelapparaat is: 05E906018R (huidige sw versie is: 7421)
Als hij van huis gaat met een koude motor dan gaat hij nog niet naar 2 cylinders toch lijkt me? Ik zal er eens op letten morgen.Het zou heel goed kunnen dat je motor wilt overgaan naar 2cylinder mode omdat je te rustig gas geeft met name bij zulk lage toeren. Doet de auto dit ook als iets meer gas geeft?
ik ben in die zin nog steeds positief dat het een serieuze verbetering is, maar een auto van 40+k die uiteindelijk af en toe wat schokkerig aanvoelt blijft toch beklagenswaardig..In je vorige post leek je aardig positief over de update maar ik begrijp dat het achteraf toch tegen valt? Je hebt wel de allernieuwste update (9834) gekregen?
nee, ik was aan het wachten op de OBD11 met ios.. Zou wat zijn als dat het laatste stukje stotteren ook nog zou kunnen oplossen.. Ik moet nog eens wegrijden in sport mode. dacht aanvankelijk dat dit ook een stuk verbetering gaf (voor de update)Heb je ook de aangepaste gasresponse (VCDS/OBDeleven) ?
dat vraag ik mij ook af. Ik heb het in ieder geval niet kunnen herkennen tijdens halen van de motor dat de indicatie 2-cilindermodus zit te knipperen..Als hij van huis gaat met een koude motor dan gaat hij nog niet naar 2 cylinders toch lijkt me? Ik zal er eens op letten morgen.
Ben erg benieuwd naar je bevindingen..Vandaag de nieuwe software gekregen en ik moet echt zeggen, wat een enorme verbetering zeg.
In mijn beleving rijd ik nu de auto die het vanaf november vorig jaar, al had moeten zijn.
De DSG i.c.m. de 1.5 gedraagt zich nu voorbeeldig.
Ook de gasresponse is sterk verbeterd.
Morgenvroeg zal ik gaan meemaken of het bokken van de auto verdwenen is.
Vandaag kon ik dat niet echt testen daar ik vanaf de garage de gehele dag weer op de weg ben geweest.
Ik ga er suggestief wel vanuit, dat het opgelost zal zijn.
Vanmorgen ben ik van huis gegaan met een koude motor en heb gelukkig niets meer vernomen van de onregelmatigheid van het draaien van de motor, het schokkerige rijgedrag en de nerveuze DSG bak. Al met al ben ik echt blij met het resultaat.Ben erg benieuwd naar je bevindingen..
Dat kan je wel zeggen SNARFB !@Bopper: als ik je goed begrijp heeft de update er ook voor gezorgd dat jouw auto in z'n algemeenheid beter rijdt (los van het schokkerige rijgedrag en de nerveuze DSG bak bij koude motor)?
Dealer vragen.Dus gewoon naar de dealer gaan en vragen of er een update voor m'n Karoq is?
Of kan je dat ergens op de Skoda website vinden?