BramBam
Forumguru
Dat kan je wel zeggen SNARFB !
Voor mij geldt dat, naast dat de problemen weg zijn, de algehele response op het gas, sterk is verbeterd.
Ik sluit mij hier helemaal bij aan.
Dat kan je wel zeggen SNARFB !
Voor mij geldt dat, naast dat de problemen weg zijn, de algehele response op het gas, sterk is verbeterd.
1.0 heeft de veel besproken stotter-problemen niet. Klopt dus wel dat er geen update beschikbaar is..Ik heb een 1.0 ...
Ja, dan klopt het gewoon Het gaat hier om de 1.5tsi.Ik heb een 1.0 ...
Onrustig ná de update?Oud / Nieuw
Ik merk geen verschil. Het enige probleem dat ik ermee heb is dat de koude motor onrustig is. Valt wel mee te leven maar zou niet moeten.
Waarschijnlijk komt er voor jouw ECU weer een update. Jij hebt AF, de anderen RJa. Net zo onrustig als daarvoor.
Dat moet het haast wel zijn idd.Waarschijnlijk komt er voor jouw ECU weer een update. Jij hebt AF, de anderen R
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Zal later even kijken.@Rainesh Kan jij bevestigen dat er nog een nieuwe update is ? Heb de 05E906018AF v9834, maar lees op verschillende fora dat er eind vorige week nog een nieuwere update is uitgekomen, die er voor zorgt dat systemen in de auto die motorvermogen gebruiken, dit niet/minder doen als de motor nog koud is.
Zover ik zie niet. Heb je een versienummer?@Rainesh Kan jij bevestigen dat er nog een nieuwe update is ? Heb de 05E906018AF v9834, maar lees op verschillende fora dat er eind vorige week nog een nieuwere update is uitgekomen, die er voor zorgt dat systemen in de auto die motorvermogen gebruiken, dit niet/minder doen als de motor nog koud is.
@Rainesh Kan jij bevestigen dat er nog een nieuwe update is ? Heb de 05E906018AF v9834, maar lees op verschillende fora dat er eind vorige week nog een nieuwere update is uitgekomen, die er voor zorgt dat systemen in de auto die motorvermogen gebruiken, dit niet/minder doen als de motor nog koud is.
Weer jij toevallig welk versienummer je nu hebt?Ik heb afgelopen vrijdag een update op mijn Kodiaq gekregen en kreeg daarbij ook dit verhaal te horen. Rijdend met de update heb ik het idee dat de auto wat directer aan het gas hangt. So far, so good.
Ik heb hetzelfde, maar dan met een tussen versie. Ik zet mijn dsg nu standaard bij het koud wegrijden in S, dat gaat echt veel soepeler.blijft vreemd. ik rij met mn handbak 1.5 nu een paar weken met de update maar ondanks de enorme verbetering vind ik nog steeds dat je echt je best moet doen om in de eerste versnellingen op te letten wat je doet om de motor niet merkbaar te laten schommelen. Ook bij gas los laten kan de motor heel resoluut reageren en zelfs hokkerig zijn. Omdat ik mn oprit af rij en de eerste 100m twee bochten maak zit ik altijd laag in z'n tweede versnelling. Koud is dat gewoon merkbaar slecht.. Echt jammer van een prachtige auto.
Wat is het versienummer van je ‘tussen versie’?Ik heb hetzelfde, maar dan met een tussen versie. Ik zet mijn dsg nu standaard bij het koud wegrijden in S, dat gaat echt veel soepeler.
7421. Deze was meer voor het probleem bij koud weer dat het gaspedaal soms helemaal niks deed.Wat is het versienummer van je ‘tussen versie’?
Weer jij toevallig welk versienummer je nu hebt?
Net ff nieuwe binnengehaald, zie geen nieuwe versies. Maar wel apart, dit is al de 3e nieuwe update pack in 1 maand. Kennelijk veel bugfixes die met spoed uitgebracht moeten worden.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com