Kinderziektes Octavia III?

OctaviaWest

Actief lid
M'n Amundsen maakt zijn eigen keuzes. Ik heb een usb-stick en een SD-kaart met mp3's voor in de mediastand. Meestal speel ik vanaf usb-stick. Maar soms kiest hij er bij het starten zelf voor om de SD-kaart af te spelen. Of zelfs gewoon op radio over te schakelen. Nu mag die amundsen best wel zijn eigen muziekvoorkeuren hebben, toch kies ik graag zelf wat ik horen wil!

VWim

Forumguru
Dan zal dat knopje wel uit het magazijn van Volkswagen zijn gekomen...

Dat groene is dan wel weer jammer, vind het rood van VW en Audi altijd zo mooi :(

CoesDoes

Forumguru
De dealer heeft het netjes opgelost, daar niet van, maar heeft wel om de sensor niet te storen de sierlijst zelf in stukken moeten zagen en moeten afwerken met stukjes kunststof. :banghead:
Heul handig dat er niet ook gelijk mensen geinformeerd zijn en er een nieuwe artikelnummer voor de sierlijst in twee delen beschikbaar is.

1zvbtl0.jpg
Dat heeft de dealer inderdaad netjes opgelost! :thumbsup:
Ik had al eerder aangegeven dat de sierlijst niet gaat passen icm front assist, latente het maar op houden dat het slordig is van Pon dat ze daar zelf niet aan gedacht hebben..

CoesDoes

Forumguru
DAB werkt als jij bij Radio de DAB band selecteert
En inderdaad, sub doet het bij zowel DAB als FM (niet getest met AM)

SNARFB

Senior Member
Vanaf week 32 worden alle EBL standaard geleverd met front-assist....schijnbaar.
Ik was direct nogal verbaast over het vlakje in m'n grille die ik niet besteld had :)

Nadeel hierbij is dat de sierstrip voor de grille (in mijn geval chroom) nog uit één stuk bestaat.
De dealer heeft het netjes opgelost, daar niet van, maar heeft wel om de sensor niet te storen de sierlijst zelf in stukken moeten zagen en moeten afwerken met stukjes kunststof. :banghead:
Heul handig dat er niet ook gelijk mensen geinformeerd zijn en er een nieuwe artikelnummer voor de sierlijst in twee delen beschikbaar is.

1zvbtl0.jpg
Heb ik het nu goed begrepen en is er een nieuw artikelnummer beschikbaar voor de chroomstrip in twee delen? Heb je dit nummer toevallig ook?

paulus474

Senior Member
Vanaf week 32 worden alle EBL standaard geleverd met front-assist....schijnbaar.
Ik was direct nogal verbaast over het vlakje in m'n grille die ik niet besteld had :)

Nadeel hierbij is dat de sierstrip voor de grille (in mijn geval chroom) nog uit één stuk bestaat.

1zvbtl0.jpg
Heb je misschien nog meer foto's van die sierstrip voor de grille?
Misschien wat meer van een afstandje?
Nog niet voorbij zien komen nl.
Iemand anders misschien toevallig ook nog foto's van de sierstrip op de achterklep (combi)? ;)
Thnx!

Gieliovd

Forumguru
Als we het dan toch over Amundsen hebben...

Om de haverklap moet ik m'n USB stick eruit trekken en er weer in stoppen. Anders is de bron gewoon niet beschikbaar.

Bluetooth streaming werkt ook niet meer zoals het hoort. Ik moet op m'n telefoon eerst een liedje starten, dan pas kan ik hem bedienen.

Radio ontvangst is magertjes... maar ik wordt toch GEK van dat geouwehoer en reclame.

Verder, maar dat is geen kinderziekte, vind ik het onprettig dat mijn muziek zo hard wordt gemute tijdens navi meldingen.

Verder functioneert de wagen prima. De DSG is soms een beetje in de war, maar dat komt omdat ik met koude motor erg weinig gas geef.

Majefloti

Forumguru
Niet echt een kinderziekte, maar toch...
Bekijk bijlage 21291
De handrem komt bij aantrekken blijkbaar tegen de middenarmsteun als deze in de laagste en voorste stand staat, het resultaat is een mooi deukje in het leer..
Coesdoes, handrem hoeft niet verticaal te staan om te functioneren :D. Een troost, beter een deukje in het leer dan in je plaatwerk ;). Ben wel met je eens, blijft toch zonde!

richie29

Nieuw lid
Heb je misschien nog meer foto's van die sierstrip voor de grille?
Misschien wat meer van een afstandje?
Nog niet voorbij zien komen nl.
Iemand anders misschien toevallig ook nog foto's van de sierstrip op de achterklep (combi)? ;)
Thnx!

Vanaf morgen heb ik ook wel foto's van een iets grotere afstand, heb nog wel van een iets andere hoek. Misschien heb je daar ook al iets aan?
2h4az2g.jpg

En dit een (slechte kwaliteit) foto van de chroom sierstrip op de achterklep van de combi.
Ik heb er geen spijt van :D

feqr81.jpg

paulus474

Senior Member
Vanaf morgen heb ik ook wel foto's van een iets grotere afstand, heb nog wel van een iets andere hoek. Misschien heb je daar ook al iets aan?
2h4az2g.jpg

En dit een (slechte kwaliteit) foto van de chroom sierstrip op de achterklep van de combi.

feqr81.jpg
Graag (meer foto's)!
Ziet er goed uit!

SNARFB

Senior Member
2h4az2g.jpg

feqr81.jpg
@richie29: is er volgens jou een (nieuw) artikelnummer voor een chomensierstrip die wel geschikt is voor FA zonder te zagen zoals nu bij die van jou is gebeurd?

richie29

Nieuw lid
@richie29: is er volgens jou een (nieuw) artikelnummer voor een chomensierstrip die wel geschikt is voor FA zonder te zagen zoals nu bij die van jou is gebeurd?

Nee, volgens mij niet.
Wat ik van de dealer begrepen heb wordt er nu aangegeven dat deze combinatie niet gaat.
Je zou natuurlijk wel de dealer deze oplossing kunnen laten zien en vragen of ze dit ook willen doen. (Of ze even met de dealer in Hengelo ov laten bellen)

Als er een artikelnummer geweest was voor de strip in twee delen had ik deze hobby (maar wel goed uitgevoerde) oplossing zeker niet geaccepteerd:pardon:

Majefloti

Forumguru
Vandaag terugreis 50km naar huis. Normaal gereden. Vanaf 3km voor aankomst bleef de motor (bij stoplicht) continu bij stationair draaien op ongeveveer 1000rpm staan (Lijkt wel een shoke stand). Normaal is dit rond de 700tpm. Nadat ik de motor thuis even stationair heb laten draaien zakte het toerental niet. Motor uitgezet en vervolgens draaide de ventilator nog ongeveer 5 min na. Erg vreemd aangezien de motor totaal niet belast werd, zie foto.

image.jpg

Bovenaan Onderaan