paulus474
Senior Member
Je geeft zelf het antwoord al :-)Pas bij >120 gaat het weer aardig... Wat te doen?
Je geeft zelf het antwoord al :-)Pas bij >120 gaat het weer aardig... Wat te doen?
Vindt Koos Spee heel leuk, mijn rekening niet...Je geeft zelf het antwoord al :-)
Dit is de oplossingHier ook veel water over linker zijraam bij regen bij de O3 combi.
Lijkt erop dat de rand naast het voorraam niet hoog genoeg is en de afwatering dus over het zijraam gaat.
Ook tussen de ruimte van spiegel en auto zie ik veel werveling van water. (ook hier alleen links)
Beste Richie, dank je voor je foto's en info over de dealer in Hengelo. De dealer belde me vorige week op dat de sierstrip niet geplaats kan worden ivm de 'gratis' optie FA... Ik las je bericht heb dit aan de dealer gemeld(inclusief je foto's). Zij gaan het nu ook in twee delen monteren. Morgen kan ik de auto ophalen, ben benieuwd naar het resultaat....Nee, volgens mij niet.
Wat ik van de dealer begrepen heb wordt er nu aangegeven dat deze combinatie niet gaat.
Je zou natuurlijk wel de dealer deze oplossing kunnen laten zien en vragen of ze dit ook willen doen. (Of ze even met de dealer in Hengelo ov laten bellen)
Als er een artikelnummer geweest was voor de strip in twee delen had ik deze hobby (maar wel goed uitgevoerde) oplossing zeker niet geaccepteerd
Misschien iets te maken met de airco? In Duitsland (misschien ook NL?) zijn er bij de Golf 7 problemen geweest met losgeraakte airco slangetjes..OIII in oktober afgeleverd, inmiddels ruim 7dkm verder, door weer en wind. Afgelopen weekend auto eens grondig schoongemaakt en waarempel, vocht onder de vloer/mat van de passagiers stoel. Ik heb dit euvel ook eerder gehad bij mijn vorige OI, lijkt me intussen typisch skoda! Destijds, als ik het me goed kan herinneren, kwam het binnen via het schutbord. Binnenkort maar eens een afspraak maken.
Mijn vraag was vanwege het feit dat mijn vorige auto exact hetzelfde probleem had. Ook panodak en trekaak, men is nooit verder gekomen dan continue kitten van de trekhaak ingangen... Mijn vermoeden was altijd het panodak.. vandaarHet was afwatering van boven, van het dak, zei de dealer. Of dat expliciet het panodak is weet ik niet, maar aan de andere kant kan ik me geen andere afwatering van het dak voorstellen...
Vanwaar de vraag?