2miel
Nieuw lid
Tijdens de regen??Passat heeft dat ook, effe raam naar beneden en terug omhoog.
Tijdens de regen??Passat heeft dat ook, effe raam naar beneden en terug omhoog.
Volgens de handleiding is het dan de bedoeling om het 'cancel' knopje te gebruiken op je CC-hendel.
je rijd op de cc, raakt je rem niet aan, maar schakelt wel terug, pakt de cc dan gewoon weer op??Nee, dit is nieuw. Ik heb hetzelfde en heb navraag bij de dealer gedaan. Volgende de dealer is het helemaal normaal. Gewoon even wennen dus.
Ja dat begrijp ik...., zelf heb ik overigens DSG en gebruik ik het cancel knopje alleen om de ingestelde snelheid te wissen om bijvoorbeeld van 130 naar 100km/h te switchen, dat gaat sneller als het knopje lang ingedrukt te houdenJa... best vreemd, maar het went. Ik gebruik dus liever het knopje "cancel".
zoals jij het schrijft wel, maar ik bedoel juist vertragen van 130 naar 100Waarom zou je dat doen Corne? Accelereer gewoon naar 130 en druk weer op SET.
Inderaad. Jammer dat VAG hier mijlenver achter een merk als bijvoorbeeld Renault aan loopt. Zelfs in onze Twingo, die nog geen derde van de Superb kostte, heb ik gewoon knopjes voor de CC op het stuur, en kan ik in het display gewoon de ingestelde snelheid van de CC zien...Eens.... CC als stuurbediening (LINKS OP HET STUUR) is het dan fijnst! Volgens mij hebben ze dat bij de nieuwe VW Golf nu ontdekt...
Aha, fout gelezen dus... Ja dan gooi ik hem ook uit maar dan met de rem of sporadisch met knoppie met alle ergernis van dien. Is voor de andere weggebruikers een beetje vreemd als je plots gaat remmen.zoals jij het schrijft wel, maar ik bedoel juist vertragen van 130 naar 100