Tinto
Forumguru
De dealer had mij niet geinformeerd over het feit dat leer achteraf kon. Tevens wilde ik het beige interieur.Ik heb geen leer, maar volgens mij kan het _altijd_ achteraf, als optie. Ongeacht wat voor stoelen erin zitten.
De dealer had mij niet geinformeerd over het feit dat leer achteraf kon. Tevens wilde ik het beige interieur.Ik heb geen leer, maar volgens mij kan het _altijd_ achteraf, als optie. Ongeacht wat voor stoelen erin zitten.
Vandaag weer. ruim een half uur ingehaald op een reis van 1u15. Zonder (veel) te hard te rijden. 't is immers een 1.6diesel. Heb wel de nav gereset, kijken of dat helpt. Anders morgen de versie overschrijven met een nieuwe download.![]()
Bij mij zijn alle deuren al een keer opnieuw afgesteld. Heeft het nodige geholpen, maar weg is anders.Belangrijkste minpunt/irritatie dat ik ervaar is het windgeruis en af en toe zelfs gieren/brom. Garage heeft ernaar gekeken en deur iets anders afgesteld maar het is nog niet weg. Volgende stap zou zijn het afplakken van delen en op die manier oorzaak zoeken.
Wat mij opvalt is dat het deurrubber dat je van binnen uit voelt erg zacht is, veel zachter dan bij mijn vorige Volvo.
Iemand anders?
Zou kunnen duiden op wat onbalans in een achterwiel?voel niks in mijn stuur maar bijvoorbeeld de passagiers hoofdsteun voel ik trilling in als ik mijn hand er op hou
Het klepje van de bekerhouder gaat handmatig open en dicht.Maandag gaat mijn S3 een dagje terug naar de dealer. Hij trekt naar rechts dus dat wordt uitlijnen.
Heb ook het gevoel dat er een hele kleine onbalans in zit, voel niks in mijn stuur maar bijvoorbeeld de passagiers hoofdsteun voel ik trilling in als ik mijn hand er op hou....of is dat normaal ?
Nou ja ga in ieder geval zeggen dat ze ze maar even opnieuw moeten balanceren....
Nog een vraagje aan de S3 collega's: het klepje van de bekerhouders in de middenconsole, moet dat met een chic veertje open lopen of moet je die gewoon met de hand verschuiven ? Ik heb het idee dat er een soort veermechanisme in zit (net als het klepje van de telefoonbox) maar dat dit bij mij niet (goed) werkt.
Verder blijft het een genot die S3, en deze puntjes komen ook goed![]()