Nee daar zijn geen "standaard" regels voor. Voor de situatie die jij omschrijft had ik eerder ergens tissen de 95 en 105 verwacht. De 110 is nog steeds niets om je zorgen over te maken hoor@ertromp weet je toevallig wat de normale bedrijfstemperatuur van de 1.6 TDI behoort te zijn?
Je moet niet swingen maar "schoppen", recht naar achter in het midden van de bumper... altijd raak3500 km. sluiten van S3 met je vinger werkt wel, niet, niet, wel, wel, niet, niet, niet. Zelfde geldt voor het swingen op straat om de koffer open te maken. Da's jammer. Verder prachtbak.
Je moet niet swingen maar "schoppen", recht naar achter in het midden van de bumper... altijd raak![]()
![]()
Die van mij varieert bij normale belasting tussen 93 en 98 graden. Hoogste gezien tot nu toe was 116 na een licht heuvelige rit aan 185 km/u.
hi, sluiten met de vinger. Sleutel op zak, met je vinger over het gleufje. Sluit soms wel en soms niet.@Geert daamen
@GeertVTX1300
Openen met de vinger: ik hou altijd mijn volledige hand voor de sensor, best zo verticaal mogelijk. Altijd prijs.
Koffer openen met voet: idd een schop voorwaarts geven, best een korte snelle. 9 op 10 prijs.
Hebben we beide iets: openschoppen lukt niet, auto sluiten ook niet. Sluiten dak met sleutel wel. :-)Ik maak steeds een kleine schopbeweging en dan een zwaai naar links. En het werkt altijd.
Voor het afsluiten van de auto kom ik gewoon eens tegen de klink (niet duwen en niet wrijven) en wagen sluit altijd af. Wel zonde dat dit enkel op de voorste deuren werkt en niet op de achterste en vooral niet op de koffer. Ofwel heb ik nog niet ontdekt hoe het bij de koffer werkt.
Het pano dak sluiten met de afstandsbediening lukt ook niet, wel jammer.
Sta je dan, met je 66 liter tank ...
Deze tank 1 op 9 gemiddeld. Werkt geweldig, dat downsizen ...