Inderdaad :-) Ik rij zelf altijd door, daarom vond ik 1 op 9 best wel extreem..Uiteraard moet je daar wel het gewicht van de rechtervoet bij meenemen in de berekening![]()
Inderdaad :-) Ik rij zelf altijd door, daarom vond ik 1 op 9 best wel extreem..Uiteraard moet je daar wel het gewicht van de rechtervoet bij meenemen in de berekening![]()
Dat heb zelfs met mijn Golf 1.4 TSI ACT nooit gehaald. Die heeft over 50.000 km gemiddeld 1 op 14,2 gehaald.Ik rij 1 op 15 met mijn 1.4TSI ACT
Absoluut. En daar hoor je mij niet over klagen. Waar je mij wel over hoort klagen, door dat gedownsize, is de grootte van het verschil die dat oplevert.Ik denk dat die 30 boven maximum snelheid het verbruik flink verhoogd. 150 a 160 per uur vraagt om wat extra litertjes![]()
Absoluut. En daar hoor je mij niet over klagen. Waar je mij wel over hoort klagen, door dat gedownsize, is de grootte van het verschil die dat oplevert.
Ik maak steeds een kleine schopbeweging en dan een zwaai naar links. En het werkt altijd.
Voor het afsluiten van de auto kom ik gewoon eens tegen de klink (niet duwen en niet wrijven) en wagen sluit altijd af. Wel zonde dat dit enkel op de voorste deuren werkt en niet op de achterste en vooral niet op de koffer. Ofwel heb ik nog niet ontdekt hoe het bij de koffer werkt.
Het pano dak sluiten met de afstandsbediening lukt ook niet, wel jammer.
Afsluiten is echt aan de buitenkant blijven met je hand. Kan met 1 vinger. Werkt altijd!Klink aanraken werkt! ik was te ruw. Pakte de klink echt vast. De klink kort aanraken werkt goed. Thanks !
Gaan je lampjes ook uit?Kent/herkent iemand het volgende euvel:
De stoelverwarming van de bijrijder schakelt automatisch na een paar minuten uit (heb niet precies gemeten hoelang).
De stoelverwarming aan de bestuurders kant lijkt wel gewoon aan te blijven...
Afsluiten kan zelfs met je neus, als je je handen vol hebt.Kan met 1 vinger.
Gaan je lampjes ook uit?
Hmmmmmmmm, dat hoort niet.Jup, de lampjes gaan ook uit
Klopt, of met je knie. Ook handig bij volle handenAfsluiten kan zelfs met je neus, als je je handen vol hebt.
Soort virtual pedal, maar dan anders.
Voor lange mensen alweer een stuk handiger dan met de neus.of met je knie. Ook handig bij volle handen
Met mijn 2 meter 8 vind ik mezelf toch best langVoor lange mensen alweer een stuk handiger dan met de neus.
zit je er wel op?Jup, de lampjes gaan ook uit
Ik niet maar mijn vrouw wel![]()
Mag ik nog even een oud onderwerp opvoeren? Ik hoopte dat het vanzelf spontaan openen van de elektrisch bedienbare achterklep van mijn hatchback mijn deurtje voorbij zou gaan. Helaas. Zat net binnen met zicht naar de auto, gaat de klep ineens zomaar helemaal open. Zegt de vrouw tegen mij, ik had het laatst ook toen ik 's ochtends naar mijn werk wilde, stond de achterklep ineens wagenwijd open. Ze dacht dat ze per ongeluk een knopje op de afstandsbediening ingedrukt had, maar volgens mij kan je de achterklep helemaal niet openen met de afstandsbediening. Weet iemand of er inmiddels een oplossing voor dit fenomeen gevonden is? Dit wil je zeker niet als het regent en ik zou ook niet weten wat ik de verzekeringsmaatschappij zou moeten uitleggen als mijn auto zonder braakschade gestolen zou zijn...
Hier hetzelfde probleem. Inmiddels al een keer of 6 meegemaakt dat de klep spontaan omhoog staat. Begint wel een serieus euvel te worden.