@Canon-Eye nogmaals, de auto doet het vanzelf bij uitschakelen. Er valt niets te waarschuwen dat er niet ingeschakeld is.
zoek maar na op de diverse forums, alle VAG-PHEV’s hebben last van het leeglopen van de 12V accu; sprak vandaag nog een paar mensen die allemaal wel iemand kenden of er zelf last van hadden: Cupra, VW, Skoda…Graag meer info als je dezelfde storingen hebt.
Omdat de Kodiaq dit simpelweg automatisch zelf doet bij contact uitzetten.Oh, vandaar. Maar als dat in P zetten dan zó belangrijk is, waarom waarschuwt de auto dan niet als je dat vergeet?
Bij mijn eenvoudige, klassieke DSG gaat er een behoorlijk harde piep af plus een grote melding in de display als ik probeer om de auto te verlaten terwijl de hendel niet in P staat. Als dat 8 jaar geleden kon, dan zal dat nu toch ook geen heksentoer zijn?
Hoi DFW, ik heb ook net een nieuwe Kodiaq 2, waar kan ik jouw info vinden op het scherm?vergat nog even de car-info te vermelden ;
hardware H10
Software 2460
ABT Hardware H41
ABT software 4043
Navigatie 24/10
Radiodatabase 1.31.44
Mediacodec 3.1.4
dat was 't.
In mijn Kodiaq business edities zit geen paraplu in het portier…..@Hallo Buurman parapluutje zit in je portier , in ieder geval bedankt voor je info.
Die hoort er wel in te zitten, op alle versies.In mijn Kodiaq business edities zit geen paraplu in het portier…..
Excuus, gevonden , zit er wel in. Gewoon niet goed gekeken…Die hoort er wel in te zitten, op alle versies.
Met of zonder handrem?Even een update over het leegtrekken van mijn 12v accu. Het probleem bleek in de laadpaal te zitten waar ik zelf de dip switches verkeerd had gezet. Ik was er vanuit gegaan dat de bovenste de 1e was maar dat bleek de onderste te zijn. Dip switches goed gezet getest en alles werkt zoals het hoort te werken en de 12v accu loopt niet meer leeg. Ik had dus zelf het probleem veroorzaakt![]()