Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

Nee, dit is niet wat ik bedoel. Dit is als je het roetfilter "handmatig" wil reinigen als je dat symbooltje krijgt. In mijn geval doet de auto het gewoon zelfstandig en krijg je een grote gele melding/waarschuwing in beeld. Dus auto loopt zelfstandig op in toeren door terug te schakelen. Je kunt dan niets zelf meer doen. Gaspedaal reageert niet en flippers aan het stuur ook niet. Is een hele onprettige en niet zo veilige gewaarwording als je op de snelweg rijdt en de auto lijdt zijn eigen leventje.

het mag nooit gebeuren dat je zelf de controle niet meer hebt over je auto Dat is levensgevaarlijk Hoe heb je het uitgezet?

Na de update:

Bekijk bijlage 115526

2460 zat er al in, is niet gewijzigd, tenzij de versie niet is opgehoogd, wat niet echt handig is.
Verder merk ik geen verbetering na ca. 2 weken. De hulpsystemen geven nog regelmatig een storing. Nieuw was dat de auto niet meer in D wilde, na een keer opnieuw starten ging het gelukkig wel.
Volgens mij niet de laatste stand. Zie eerder bericht ergens hierboven. Ik lees verhalen dat t updaten ook niet zo vanzelfsprekend vlekkeloos gaat. Mogelijk dat ze t niet voor elkaar kregen?

Bovenaan Onderaan