EvilKnievel
Actief lid
Er zijn ook zat nieuwe Kodiaq rijders zonder problemen, maar die hoor je hier niet 

Waarom een auto van (iets meer dan?) 2 jaar inruilen?Ik ben daarom ook erg bang om nu het nieuwe model te kopen en mijn perfecte sportline van 2023 in te gaan ruilen en een hoop ellende op mijn nek te halen
Ik herken dit ook, voelt het soort van aankomen in je pedaal. Ik heb wel het idee dat het vaak alleen in het begin van een rit is....Hi,
Ik heb mijn kodiaq nu zo`n 3 maanden en ik heb een probleem met remmen op lage snelheid. Als ik langzaam rijd, wordt de werking van de remmen minder (ik kan het al voelen aan het rem-pedaal) en uiteindelijk grijpt de ABS in.
Sowieso vind ik het remgedrag van de auto heel wisselend per rit.
Herkent iemand dit probleem?
Alleen dat laatste stukje... Het lijkt alsof vlak voor je stilstaat de regeneratie stopt en er een soort aanpassing is in het remgedrag.
Dat is toch wel gek, mijn kodiaq heb ik 15.02 opgehaald met software stand 2560 en 4047, en radio database 1.31.52Mijn Kodiaq is afgelopen maandag weg geweest voor het 'in P schieten' probleem en een grote software update (terugroepactie) ivm veel meldingen van hulpsystemen.
Guess what...... Een paar dagen later heb ik alle problemen en meldingen wel weer gehad. Van niet kunnen uitparkeren tot allerlei waarschuwingen de eerste minuten na de (koude) start.
Update gegevens: Hardware H10, Software 2460, ABT hardware H41, ABT software 4043, navigatiebase 25.1, radiodatabase 1.31.44, Media codec 3.1.4
Er kan ook verschil zitten tussen PHEV en MHEV softwareDat is toch wel gek, mijn kodiaq heb ik 15.02 opgehaald met software stand 2560 en 4047, en radio database 1.31.52
heb geen hulpsysteem storingen, geen lege 12v accu alleen hendel cruisecontrole is lam. Waarom upgraden ze die van jou daar niet naar toe dan?