Kodiaq vragen en weetjes

In het onderstaande Franse filmpje wordt al van de active info display gesproken zoals op de VW Tiguan leverbaar is. Weet iemand meer van deze optie voor de Kodiaq?

VanBokhoven

Senior Member
In het onderstaande Franse filmpje wordt al van de active info display gesproken zoals op de VW Tiguan leverbaar is. Weet iemand meer van deze optie voor de Kodiaq?

Op de Duitse fora is daar een apart topic over. Wel wat tegengestelde berichten. Volgens een productmanager zou het Active Info Display zeker niet dit jaar in de Kodiaq komen. De primeur zou voorbehouden worden aan de nieuwe YETI. Dus op korte termijn lijkt er geen AID in te komen. Ik zou in ieder geval behoorlijk zuur zijn als deze optie nu beschikbaar zou komen.

Skodiaq

Forumguru
Omdat de vraag naar de Kodiaq veel groter is dan de vraag naar de 'nieuwe' Octavia en de noodzaak dus ontbreekt om met kortingen te gaan smijten.

CDK

Forumguru
Ik dacht het ook te zien @duijt en @Skodiaq, ben blij dat jullie het ook denken te zien. Balen was dat er bij de preview van gisteren in Rotterdam alleen maar 7 zitters waren....

duijt

Forumguru
Hoop dat ze morgen bij Versluis of de 16e bij Heron een 7-zits en een 5-zits hebben bij de preview! Ik zie dat er sinds 1 maart een 5-zitter op kenteken staat. De rest is allemaal 7-zits

Frenk21

Forumguru
Bericht van Skoda gekregen. De zwarte hemel blijft voorbehouden aan de Sportline en zal (voorlopig) niet als optie leverbaar worden.:cry:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Bericht van Skoda gekregen. De zwarte hemel blijft voorbehouden aan de Sportline en zal (voorlopig) niet als optie leverbaar worden.:cry:

Ben benieuwd of er een toko is die de hemel met donkergrijze Alcantara kan overtrekken.......

Bovenaan Onderaan