Kodiaq vragen en weetjes

CDK

Forumguru
Ik hout er wel van :deuk:
Maar die Carbon versie van de Sportline staat me meer aan. Had zelf al het idee om het in Carbon te laten wrappen, maar Skoda heeft dus de Sportline daar dus al af fabriek mee uitgerust.

duijt

Forumguru
@Corné de Kluijver Op het Duitse Skodaforum zijn ze er inmiddels na wat praktijkervaringen ook achter dat de beenruimte op de tweede rij in de 5-zitter ca 3-4cm meer is dan in de 7-zitter. Weet niet wie daar bij Skoda zelf naar heeft gekeken maar die heeft klaarblijkelijk een bril nodig:D. Ook vreemd dat dit glashard wordt ontkend:mad:

Toet toet

Senior Member
Kleine vraag: ik lees in de reviews dat de auto zenuwachtig is rechtuit. Helpt DCC daarbij/ tegen?
Andere opties om dit te verhelpen?

Nog een kleine: sportstoelen lekkerder dan gewone met leer?

Skodiaq

Forumguru
Kleine vraag: ik lees in de reviews dat de auto zenuwachtig is rechtuit. Helpt DCC daarbij/ tegen?
Andere opties om dit te verhelpen?

Nog een kleine: sportstoelen lekkerder dan gewone met leer?
Dat heb ik eerlijk gezegd in nog geen enkele review gelezen/gehoord. Ook heb ik dat niet zelf ervaren...

Toet toet

Senior Member
Stond in de review in de autovisie: geen auto om in de avond rustig mee naar huis te cruisen..
Zenuwtrekjes in rijgedrag staat er...

Toet toet

Senior Member
Hebben de sportstoelen meer ondersteuning onderbenen: langere zitting of gewoon meer profilering rondom?

Toet toet

Senior Member
Gisteren bij Noordhoek de auto voor het eerst live gezien. Wat een ontzettende aardige mensen!
Ondanks dst ik geen klant ben en miet genodigd was met Brabantse hartelijheid ontvangen.

Auto ziet er op 1 detail na super uit: de zebra flow op het dashboard en de deuren.
Ongelofelijk lelijk (vonden zelfs de verkopers) goedkoop plastic. Het geborsteld rvs op de ambition ziet er al veel beter uit.

Las net dat Corne dat ging wrappen in carbon. Dat lijkt mij ook mooi.
@Corne: waar kan je dat laten doen en wat zou het kosten?

Gereden met de 2.0 tsi 4x4 dsg . Auto reed perfect. Niks gemerkt van zenuwachtig gedrag.

Kortom: weer terug aan het Skoda front.

Frenk21

Forumguru
Las net dat Corne dat ging wrappen in carbon. Dat lijkt mij ook mooi.
@Corne: waar kan je dat laten doen en wat zou het kosten

@Toet toet , zelf doen. Dat heb ik bij mijn superb ook gedaan. Zie topic in superb2, Interieurlijsten
Bij deze zoals beloofd de foto's. Ik heb gekozen voor een hoogglans Carbon 5D.
De deurlijsten zijn eigenlijk het makkelijkst. Je kan de folie met een platte behangspatel achter de lijsten duwen. De lastigste vond ik de grote lijst op het dashbord omdat deze een rare kronkel heeft. Ook rond de pook was best lastig, maar ik vind het geheel erg geslaagd
Bekijk bijlage 36537 Bekijk bijlage 36536 Bekijk bijlage 36538 Bekijk bijlage 36539 Bekijk bijlage 36540 Bekijk bijlage 36541 Bekijk bijlage 36542
Ik heb de folie besteld bij TipTopCarbon in Duitsland. Je koopt de folie per halve meter. Daar kan je al veel mee doen. Het dashboard is vrij recht, dus moet makkelijk gaan.

Laatst bewerkt:

Toet toet

Senior Member
Hallo allemaal,

Paar vragen qua opties:

Iemand gekozen voor de achterruitrijcamera?
Wat voegt dat toe bij style Business?

Zelfde voor elektrische voorstoelen?
Links heb je die al in style Business. Best extra bedrag en wat krijg je er dan voor....

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Hallo allemaal,

Paar vragen qua opties:

Iemand gekozen voor de achterruitrijcamera?
Wat voegt dat toe bij style Business?

Zelfde voor elektrische voorstoelen?
Links heb je die al in style Business. Best extra bedrag en wat krijg je er dan voor....

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Note: De Achteruitrijcamera is geen optie meer voor de Style Business.

Elektrische voorstoellen, dat is inderdaad een prijzige optie voor wat je er voor krijgt icm de style business.

Bovenaan Onderaan