Kijk je met je oren dan ???F*ck wat een irritant Engels heeft die gast. Daar kan ik écht niet naar kijken...
Dat heb ik eerlijk gezegd in nog geen enkele review gelezen/gehoord. Ook heb ik dat niet zelf ervaren...Kleine vraag: ik lees in de reviews dat de auto zenuwachtig is rechtuit. Helpt DCC daarbij/ tegen?
Andere opties om dit te verhelpen?
Nog een kleine: sportstoelen lekkerder dan gewone met leer?
Ik vond de sportstoelen inderdaad lekkerder zitten, maar is heel persoonlijk Tevens vind ik ze er veel beter uit zien maar ook dat is persoonlijke smaaksportstoelen lekkerder dan gewone met leer?
Nee zitvlak is helaas even lang, alleen meer zijdelingse steun.Hebben de sportstoelen meer ondersteuning onderbenen: langere zitting of gewoon meer profilering rondom?
Las net dat Corne dat ging wrappen in carbon. Dat lijkt mij ook mooi.
@Corne: waar kan je dat laten doen en wat zou het kosten
Ik heb de folie besteld bij TipTopCarbon in Duitsland. Je koopt de folie per halve meter. Daar kan je al veel mee doen. Het dashboard is vrij recht, dus moet makkelijk gaan.Bij deze zoals beloofd de foto's. Ik heb gekozen voor een hoogglans Carbon 5D.
De deurlijsten zijn eigenlijk het makkelijkst. Je kan de folie met een platte behangspatel achter de lijsten duwen. De lastigste vond ik de grote lijst op het dashbord omdat deze een rare kronkel heeft. Ook rond de pook was best lastig, maar ik vind het geheel erg geslaagd
Bekijk bijlage 36537 Bekijk bijlage 36536 Bekijk bijlage 36538 Bekijk bijlage 36539 Bekijk bijlage 36540 Bekijk bijlage 36541 Bekijk bijlage 36542
Hallo allemaal,
Paar vragen qua opties:
Iemand gekozen voor de achterruitrijcamera?
Wat voegt dat toe bij style Business?
Zelfde voor elektrische voorstoelen?
Links heb je die al in style Business. Best extra bedrag en wat krijg je er dan voor....
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Dan is de bijrijdersstoel ook electrisch te bedienen.Weet iemand wat je krijgt bij de elektrische voorstoelen?