Het slaappakket zou vanaf week 12 in NL beschikbaar moeten zijn.Slaappakket (m.n. hoofdsteunen achter met naar voren te klappen zijkanten) is nu op de Tsjechische configurator beschikbaar lees ik. In NL nog niet. Wel nuttige optie, dus hoop dat deze in NL ook zsm beschikbaar komt.
slaappakket is overal vanaf dag 1 al een optie zover ik weet, ook in België en Nederland. Sterker nog in BE zit het nog niet in de configurator...Dus simply clever is niet standaard, zoals de rest? Dacht dat PON had aangegeven dat dit standaard zou zijn, net als paraplu, ijskrabber, stootrand, enz.
In NL dus ook nog niet...slaappakket is overal vanaf dag 1 al een optie zover ik weet, ook in België en Nederland. Sterker nog in BE zit het nog niet in de configurator...
Laat me je snel uit die droom helpen. Het is niet standaard en vanaf het begin af aan al bekend dat dit een optie zou worden, die vanaf week 12 te bestellen is. Het is week 11, en waarschijnlijk daarom nog niet beschikbaar in de configurator en het bestelsysteem.Nee geen optie maar standaard is mij verteld, daarom kan je het ook niet bestellen. Maar goed, gezien alle wijzigingen die er nog steeds zijn, zou het zomaar een optie kunnen worden. Hopelijk niet voor Nederland, of gewoon standaard bij de style
Wat is er mis met dromen.
Ik kan er ook niets aan doen dat PON dit al gemaild heeft naar aanleiding van een vraag van mij. Dit klonk toen heel aannemelijk.
Ze zijn onderweg. Gisteren gespot op de A1..