Frenk21
Forumguru
Is alleen wel lastig met de schuifhemel van het panodakBen benieuwd of er een toko is die de hemel met donkergrijze Alcantara kan overtrekken.......
Is alleen wel lastig met de schuifhemel van het panodakBen benieuwd of er een toko is die de hemel met donkergrijze Alcantara kan overtrekken.......
Hoop dat ze morgen bij Versluis of de 16e bij Heron een 7-zits en een 5-zits hebben bij de preview! Ik zie dat er sinds 1 maart een 5-zitter op kenteken staat. De rest is allemaal 7-zits
Is alleen wel lastig met de schuifhemel van het panodak
Zal eens een mailtje er uit gooien naar bijvoorbeeld Leder inbouw Nederland...
Youtuber Alaatin61 maakt sinds enkele jaren vrij uitgebreide in-depth filmpjes van het in- en exterieur van nieuwe auto's bij Nederlandse dealers. Blijkbaar is hij recent ook bij een preview geweest getuige dit uitgebreide filmpje. Voor de doorgewinterde youtube kijkers weinig nieuws onder de zon, maar voor wie een zwarte Kodiaq van dichtbij wil zien; bij deze.
Hoezo niet?F*ck wat een irritant Engels heeft die gast. Daar kan ik écht niet naar kijken...
Kom je dan tot een andere conclusie?Kijk eens naar de andere orientatiepunten: voorkant van de zetel, voorkant van het frame,
Kom je dan tot een andere conclusie?
Hoezo niet?
Het is in elk geval een stuk beter te verstaan en ook grammaticaal beter dan het Engels van heel wat Engelsen (en vooral Schotten en Ieren) die ik ken - om van de meeste Nederlandse bewindslieden maar helemaal te zwijgen. In die sector hebben we alleen Frans Timmermans en Jeroen Deysselbloem die echt behoorlijk goed Engels spreken, bij de rest zit ik me doorgaans plaatsvervangend te schamen en te hopen dat de vullingen niet uit m'n kiezen springen...
Een benzinemotor slechts 1.395 cm3 en 125 pk in een goede grootte SUV, kan dit licht lijkt. En het is waar dat men niet moet verwachten goede weg SUV voordelen, moet worden erkend dat deze kleine motor doet cum laude.
Onhoorbare lage snelheid en vrij van trillingen (het verandert de TDI), 1.4 TSI laat Kodiaq sleept zijn lange gestalte zachtjes in de stad. De transmissie is prettig te hanteren en zeer vooruitstrevend koppeling die betrokken zijn bij de goedkeuring. Op de weg, de motor blijft moedig zijn om het verkeer te volgen zonder problemen en stal de auto 130 km
De stilte aan boord is mooi en we nooit het gevoel underpowered, behalve als het gaat om het dubbele op de weg of om een lange lading snelweg oprit aan te pakken. Hier, er is geen wonder ... Idem voor consumptie, aangekondigd op 6,1 l / 100 km in homologatie cyclus, maar dichter bij de 8,5 l / 100 km snelweg, zicht op de bijna 10 snelweg.
Het goede verrassing van dit Kodiaq gewoon zijn gedrag. Aan de ene kant, de kleine 17-inch wielen met een hoge zijwand banden (215/65 R17) te bewaren goede comfort zonder het gebruik van de gecontroleerde schorsing optie optie. Anderzijds de kleine motor vermindert de vooras en deze versie is zowel sneller reageren en soepeler dan 2,0 TDI DSG modellen bijvoorbeeld.
Ben benieuwd of er een toko is die de hemel met donkergrijze Alcantara kan overtrekken.......
Bedankt!
Even een vertaling van bovenstaande test door google translate (alleen het gedeelte over de motor):
Best oke inderdaad, gelukkig
En elk nadeel hep ze voordeel: door de lichte motor in de neus is de wegligging prima voor elkaar (in ieder geval wat beter dan de diesels), wat ook logisch is natuurlijk.
Ben benieuwd of er een toko is die de hemel met donkergrijze Alcantara kan overtrekken.......