Japanese Power
Donateur
Volume is niet het issue, meer dat het volume niet automatisch inschakelt aan de voorzijde, net even dat ene klikje met de hand om hem te activeren wil ik geëlimineerd hebben...
Ik denk ik ben toch niet gek, net even het werk laten liggen en even wezen testen.Bij mij schakelt dan gewoon echt de parkeer assistent in, hetzelfde als wanneer ik op de knop druk. Dus ook met piepertjes..
pas na handmatige activatie kwamen ze weer mèt geluid. Had het bij de aflevering ook al nagevraagd aan de dealer omdat het me toen ook direct opviel, nee, was niet mogelijk om aan te passen.
Als ik ergens arriveer, bijv. Parkeergarage, en ik rij door de poort: piepjes zijkant en zijkant voor. Doet denk ik de aeraview. Ik weet niet of bij het inrijden parkeeplek met betonnen muur zonder apart activeren ook aan voorkant piepjes komen. Ga ik proberen...Ik denk ik ben toch niet gek, net even het werk laten liggen en even wezen testen.
Starten: PDC voor- en achter aan met geluid, rondje rijden (boven 30KM/H), kom aanrijden op muur af (heel rustig) en alleen visueel aan de voorzijde een waarschuwing op de Amundsen, geen piepjes... pas na handmatige activatie kwamen ze weer mèt geluid. Had het bij de aflevering ook al nagevraagd aan de dealer omdat het me toen ook direct opviel, nee, was niet mogelijk om aan te passen.
Nee je bent niet gek.Ik denk ik ben toch niet gek, net even het werk laten liggen en even wezen testen.
Starten: PDC voor- en achter aan met geluid, rondje rijden (boven 30KM/H), kom aanrijden op muur af (heel rustig) en alleen visueel aan de voorzijde een waarschuwing op de Amundsen, geen piepjes... pas na handmatige activatie kwamen ze weer mèt geluid. Had het bij de aflevering ook al nagevraagd aan de dealer omdat het me toen ook direct opviel, nee, was niet mogelijk om aan te passen.
Vanochtend getest.Sensoren voor geven automatisch beeld en geluid.Als ik ergens arriveer, bijv. Parkeergarage, en ik rij door de poort: piepjes zijkant en zijkant voor. Doet denk ik de aeraview. Ik weet niet of bij het inrijden parkeeplek met betonnen muur zonder apart activeren ook aan voorkant piepjes komen. Ga ik proberen...
Na de eerste 10.000 km heb ik er ongeveer 9 liter ad blue ingegoten. Ik had toen nog wel een marge van 2-3000 km.Na 5500 heerlijke kilometers begint mijn 2.0 diesel te vragen on Ad-blue. Binnen 2400 km bijvullen dus uiterlijk na 7500 km. Lijkt me erg snel. Mijn Sharan hoefde naar om de 20.000 km, bij de beurt.
Komt het door de vele snelweg km? Hoge gemiddelde snelheid? Of hoort het gewoon zo?
Andere vraag: tankdop zit nu netjes aan de buitenkand, bij de tankdop. Kan ik gewoon bij een benzinestation de Ad-blue tank voor vrachtwagens gebruiken? Vulopening leek me wel vrij smal namelijk.
Waarom zou je ze altijd aan willen hebben? Word vervelend met file rijden of in de rij bij het stoplicht :-)
Als je je parkeerknop even indrukt wanneer je wenst dan doen ze het op dat moment.
Vraag is ondertussen opgelost. Ze gaan altijd aan bij lage snelheid en benadering van een object.Waarom zou je ze altijd aan willen hebben?