Korte antenne

FredV

Banned
inderdaad, want Wim heeft een loos draadje

[MODERATORBREAK]Graag aandacht voor het onnodig quoten![/MODERATORBREAK]

wimv

Actief lid
Nee Ed, bij mij zit die koppeling er dus niet in en is volgens de monteur ook niet zo maar te maken. Als jouw auto met een Swing wordt uitgerust dan moet deze koppeling er van de fabriek uit dus gewoon zijn. Jij zult dus bij jouw Kenwood hoogstwaarschijnlijk aan een korte antenne genoeg hebben.
Wim

EdK

Forumguru
Vreemd dat hij niet zomaar is te maken, of is het teveel werk ?
Ligt dus nu ergens een los draadje onder het dashboard ?
Zou zelf zeker gaan zoeken en kijken of het zelf te doen is als t mij zou overkomen.

wimv

Actief lid
Ik ben bang dat het niet zo simpel zit Fred. Ik denk dat je eerder in de buurt van de achterruit en de dakantenne moet gaan zoeken. Dat zou kunnen inhouden dat de hemelbekleding verwijderd moet worden. Hoe dan ook, ik heb het er niet voor over en blijf voorlopig maar gewoon met m'n lange antenne doorrijden totdat ik (misschien bij toeval ?) op een oplossing stuit.

wimv

Actief lid
Kun je nagaan wat een inspannende dag ik voor jullie allemaal achter de rug heb.
Sorry Ed en Fred. Weet je wat, we geven gewoon Corsaar de schuld. Kan ie wel hebben !

FredV

Banned
Kan dat dan wel, heeft Corsaar geen kort eh..... ???

[MODERATORBREAK]Graag aandacht voor het onnodig quoten![/MODERATORBREAK]

EdK

Forumguru
weet niet of ie kan hebben, hij heeft het steeds over een kort draadje ....
Maar ben bang dat ie een kort lontje bedoeld.
En dan wordt ik voorzichtig, want kan goed zijn dat ie aangeeft dat ze lontje momenteel kort is. of bedoeld ie nou toch die korte antenne ?

Maar Wim heb jij een lampje achter in de hemel zitten ?
Zo ja kans is groot dat daar ook de antenne achter zit en misschien dat je daar wel kan koppellen.
In iedergeval moet het al ergens samenkomen lijkt mij, dat als ze de koppelling moeten maken in fabriek dat het ook zo gedaan is !

FredV

Banned
Maar Wim heb jij een lampje achter in de hemel zitten ?
Zo ja kans is groot dat daar ook de antenne achter zit en misschien dat je daar wel kan koppellen.
In iedergeval moet het al ergens samenkomen lijkt mij, dat als ze de koppelling moeten maken in fabriek dat het ook zo gedaan is !
Ik snap er niets meer van.
De ene heeft een antenne in de achterruit
De ander op t dak
De volgende in de trekhaak
En nu weer iemand in het lampje in de hemelbekleding?
Moet je dat lampje dan op je radio aansluiten?

wimv

Actief lid
@EdK: De lampjes achterin de Yeti zitten links en rechts ter hoogte van de achterportieren.

Multi1100

Actief lid
Ik snap er niets meer van.
De ene heeft een antenne in de achterruit
De ander op t dak
De volgende in de trekhaak
En nu weer iemand in het lampje in de hemelbekleding?
Moet je dat lampje dan op je radio aansluiten?

je kan ook op zoek gaan naar een (trek)haakje..metalen kledinghanger met een koperdraadje van minimaal een meter eraan en klaar is de antenne :rolleyes::grin:

@Wim; dank voor het verhaal!

Wasmachineman

Forumguru
Ik snap er niets van, 2 topics over een kleine en korte antenne?? Alleen omdat het een F2 is en het andere topic een Yeti?? Ik zoek nog een kleine antenne voor mijn O2! Kan het niet gewoon 1 topic worden?

FredV

Banned
@WWM
Nee , je bent te lang weggeweest, lees ze allemaal maar door. Er is een wezenlijk verschil. DeYeti heeft een trekhaak antenne en de GL niet.
dus wie weet wat de O2 heeft...
En Wimv heeft een loze draad...

EdK

Forumguru
Nee WMM je zal je topic voor de Octavia aan moeten maken als ik het goed begrijp.
Hierdoor is het wel stukken overzichtelijker, en is de kans groter dat mijn antenne niet dezelfde is als die van jou.
Snap je het nu, of is het nu in je hoofd net zo verward als die spaghettie op je bord de afgelopen dagen ?

Aanvulling op FredV: ja een loze draad met een raamantenne eraan, je moet het wel goed vertellen !!

Bovenaan Onderaan