Korte antenne

Wasmachineman

Forumguru
Gezellig draadje hier!:smiley29:
Ik ga wel naar de dealer toe...zit helemaal in Emmen!
Stuurt hij hem maar op, kan ook! Toch?

EdK

Forumguru
Ja hou er alleen rekening mee dat de verzendkosten dan meer zijn dan de antenne werkelijk kost ! Kun je beter die van WimV overnemen als je in de buurt bent !

wimv

Actief lid
@FredV: beter een loze draad dan een draadje los .... (je vat em wel neem ik aan).:uitlachen:
@EdK: das nou jammer, net vanmiddag teruggebracht ! Hoorde van m'n dealer dat ie hem gewoon bij Peugeot had gehaald. Skoda zelf heeft die dingen dus niet zelf !!

FredV

Banned
@WWM, rijd jij maar naar Emmen en vraag dan of ze je de antenne opsturen:)
Wij gaan gewoon naar de Peugeot, schijnt dat die extra voorraad heeft ingeslagen voor de skoda's

wimv

Actief lid
Wie zegt dat dan ? Ik zou niet durven hoor !

Aaanvulling: hoewel na de opmerking van Captain Hook in het Roomster draadje "het lange wachten kan beginnen.." begin ik toch een beetje te twijfelen hoor..

corsaar

Senior Member
Dan hebben ze bij jou per ongeluk het draadje doorvebonden.
Er gaat wel vaker wat per ongeluk bij de montage secondenwerk.
120 seconden voor een radio plaatsen.

EdK

Forumguru
120 seconden voor een radio plaatsen

tsja en 300 seconden om hem eruit te halen, maar dan is wel de deur op slot die open moet

wimv

Actief lid
@Rosinfield: misschien is jouw radio wat minder gevoelig of misschien ook juist wel meer... Mijn Pioneer heeft gewoon een lange antenne nodig. Het zou ook nog kunnen dat ze bij jouw voiture de koppeling tussen de beide antennes per ongeluk bij het bouwen in de fabriek wel hebben gemaakt. Zeg het maar ...

Tallguy

Forumguru
Nogmaals: de vertikale draadjes in je achterruit zijn van de antenne. De Yeti heeft, volgens de dealer, 2 antenne's: 1 als de bekende spriet en de andere is in de achterruit verwerkt.
Ik weet niet of dat voor alle modellen Yeti geldt, maar...als je vertikale draadjes hebt in het midden (ongeveer) van je achterruit, dan zijn die van de antenne.

corsaar

Senior Member
WimV heb je nou vertikale draadjes in de achterruit of niet zo ja volg het draadje.
Ze zitten er toch.

FredV

Banned
antenne in je achteruit, vandaar de slechte ontvangst als je rijdt, je rijdt voortdurend van het signaal weg.
Dan de Fabia, die rijdt het signaal tegemoet. En met mn franse antenne ontvang ik zelfs franse zenders.

Tallguy

Forumguru
ik had het al in post #75 gezegd, dus waarom er dan nog over getwijfeld werd :confused: :grin:. Nou ja...nu weet iedereen het tenminste :530:

Bovenaan Onderaan