Die van mij klinkt zo maar dan met een hardere tik.
Paar weken geleden op de ochtend dat we met de auto op vakantie zouden gaan dacht ik dat hij defintief de geest gaf.
Ik startte de motor en werd getrakteerd op een geluid dat leek op een slippende vsnaar met een rammelend lager er bij.
Dat was na 10 seconden weg maar heb wel twee lang bij de 1e start s'ochtends een hard tikkend geluid gehad dat na een paar km weer verdween.
Leg dat maar eens uit aan je garage...
De week daarvoor heb ik een aantal kregen de geur van verbrand plastic geroken, en dan specifiek linksvoor bij de auto.
Volgens de garage was dat waarschijnlijk tectyl, maar ik heb de auto al sinds april.
En nog een leuke, af en toe doet mijn turbo het niet.
Gas geven en gewoon helemaal nada niets.
Heb ik al gehad met een koude en warme motor na lange en korte ritten.
Nu een keer of zes in totaal waarvan 1x zelfs toen ik in wilde halen.
Wat er niet goed is weet ik niet maar er verschijnen geen storingscodes...
Paar weken geleden op de ochtend dat we met de auto op vakantie zouden gaan dacht ik dat hij defintief de geest gaf.
Ik startte de motor en werd getrakteerd op een geluid dat leek op een slippende vsnaar met een rammelend lager er bij.
Dat was na 10 seconden weg maar heb wel twee lang bij de 1e start s'ochtends een hard tikkend geluid gehad dat na een paar km weer verdween.
Leg dat maar eens uit aan je garage...
De week daarvoor heb ik een aantal kregen de geur van verbrand plastic geroken, en dan specifiek linksvoor bij de auto.
Volgens de garage was dat waarschijnlijk tectyl, maar ik heb de auto al sinds april.
En nog een leuke, af en toe doet mijn turbo het niet.
Gas geven en gewoon helemaal nada niets.
Heb ik al gehad met een koude en warme motor na lange en korte ritten.
Nu een keer of zes in totaal waarvan 1x zelfs toen ik in wilde halen.
Wat er niet goed is weet ik niet maar er verschijnen geen storingscodes...