Neen geen beurt bij de 15.000KM. Ik ga navragen bij de dealer welke type olie erin gedaan is.
@vmr
Geen beurt gehad met 15000km?
Daar heb je dan wel de reden misschien van je geluid.
Houd je nu jezelf voor de gek om er niet te naar laten kijken?
Vandaag ging het gloeispiraal lampje knipperen. Meteen even naar de dealer gereden. Het bleek een probleem met een klep te zijn dat kon worden verholpen met een software update.
Na de update viel het meteen op dat het ratel geluid een stuk minder is geworden!
Daar kan ik mij volledig bij aansluiten!
Houd je nu jezelf voor de gek om er niet naar te laten kijken? Je auto gaat toch al naar de garage, je hebt vermoedelijk een probleem en als men vraagt of er nog problemen zijn zeg je 'nee'?
voor degenenen die het niet gelezen hebben: probleem is gemeld bij 15000 beurt en is aan de testkast gehangen waarbij ze niets gevonden hebben. Ook is er mee gereden en niets bevonden. Dus niets gevonden = niets aan de hand (volgens dealer).
Reeds eerder gemeld dat dealer doordleuk €25,- berekend voor gebruik testkast. Moet ik dan nu aangeven de hele auto op de kop zetten om uit te vinden waar die 4 "storingen " vandaankomen? Ik ga echt al die werkuren niet betalen.
Ik heb het bij 15k aangegeven, daar is notitie van gemaakt en als het probleem straks terugkomt heb ik het aangegen toen de auto 15k en 3 maanden oud was.
Dus IN de garantieperiode!