skodagroningen
Nieuw lid
Ben helaas ook een ervaringsdeskundige vwb kromme remschijven. Mijn fabia is van september 2010. Het gezeur begon bij 75.000 km (dit was nog in de garantieperiode). Nu staat de teller op 142.000 km. In totaal zijn de remschijven vier keer vervangen. Volgende week heb ik een afspraak om wederom de remschijven te laten vervangen. Bij de laatste vervanging zijn er nieuwe remblokken, nieuwe remschijven en nieuwe remnaven opgekomen. Dit alles onder coulance ivm aflopen van de garantie. Helaas is tot op heden het probleem nog niet opgelost.
De auto trilt enorm bij het afremmen. Ook tijdens het rijden voel ik een lichte tril. Mijn skoda dealer (Van Heukelem) werkt tot nu toe constructief mee, Pon doet erg moeilijk.
Pon heeft nu voorgesteld om zowel de vooras als de achteras te demonteren en onderdeeltje voor onderdeeltje te bekijken om het euvel te kunnen vinden, maar weigert zelf de rekening te betalen. Van Heukelem is hier nog mee bezig.
Zelf ben ik er helemaal klaar mee. Naast de EGR-klep, storingslamgje licht, nu dit gezeur met de remschijven, is mijn mening over Pon en Skoda niet al te positief. Ik hoop dat volgende week het euvel ontdekt wordt, al heb ik daar weinig hoop op.
Als de oorzaak is gevonden, dan meld ik het hier.
De auto trilt enorm bij het afremmen. Ook tijdens het rijden voel ik een lichte tril. Mijn skoda dealer (Van Heukelem) werkt tot nu toe constructief mee, Pon doet erg moeilijk.
Pon heeft nu voorgesteld om zowel de vooras als de achteras te demonteren en onderdeeltje voor onderdeeltje te bekijken om het euvel te kunnen vinden, maar weigert zelf de rekening te betalen. Van Heukelem is hier nog mee bezig.
Zelf ben ik er helemaal klaar mee. Naast de EGR-klep, storingslamgje licht, nu dit gezeur met de remschijven, is mijn mening over Pon en Skoda niet al te positief. Ik hoop dat volgende week het euvel ontdekt wordt, al heb ik daar weinig hoop op.
Als de oorzaak is gevonden, dan meld ik het hier.
Laatst bewerkt: