Ik begrijp even niet wat adverteerders nu bedoelen met als er staat dat de LED lamp compatibel is met CANBUS auto's. Heb via MP dhr. Tuin gevonden (die hier ook wel genoemd werd) en die tekst staat ook in zijn advertenties en mail. En toch lees ik hier her en der dat er een extra weerstand kabel aan te pas moet komen en/of de lamp check is uitgeschakeld via vcds. Hoe zit dat nou precies? Is een CANBUS LED wel of niet compatible met onze Skoda's of hangt dat per CANBUS lamp af, of per type Skoda?
Anders bestel ik liever gewone stadslichtjes (die wit licht geven) zoals deze:
http://www.autostyle.nl/catalog/product/view/id/17024/s/eu-0006w/#
Ik ben nl. op zoek naar witte (geen blauwe) stadslichtjes (waarbij ik dus aan led lampjes dacht) en witte(re) dimlichten (geen zin/behoefte/geld in Xenon ombouw / aftermarket)
Bestaat dit? Lampen met Xenon techniek, maar die toch halogeen zijn? En is dat toegestaan?
xenonkleur met echte xenongas vulling en H.I.D. techniek en zijn geschikt voor elk motorvoertuig. Deze lampen zijn gebaseerd op de normale halogeenlampen met de techniek van Xenon
-edit- @plair1982 een webwinkel met design meubeltjes dingetjes met ledjes? :smiley29: (ziet geen automotive afdeling?)
-edit2- lees net dat de lichtopbrengst verminder bij 'xenon-look' halogeen (wolfraam) verlichting. Hmz....