LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

deusjevo

Forumguru
Kan je je berichtje specificeren met dat betreffende type, scheelt weer draadje van 44 pagina's doorploegen. En wat op een Superb foutloos werkt hoeft toch niet op bijv. een O2 foutloos te werken?

Luke

Forumguru
Inderdaad, Deusjevo :rolleyes:.
Bovendien heb ik al gemerkt dat weblinks naar de bepaalde types van lampjes (hoe goed bedoeld ook) meestal na een tijdje niet meer correct zijn. Dan kom je op een algemene pagina terecht van de desbetreffende site.

@Baartje, kan het zijn dat je deze lampjes hebt gestoken?
[h=1]Canbus 27 SMD LED[/h]
canbus-27-smd-led.jpg

de link is: http://www.xenonlamp.nl/webshop/led-dagrijverlichting/vervangingslampen/canbus-27-smd-led

O2_1.2TSI

Actief lid
Gevonden! :jaja:
Plug-and-play LED dagrijverlichting voor O2 bj. 2010.
Geen weerstanden, geen + en - omwisselen, gewoon er in stoppen en klaar.
De auto een paar keer gestart en nog geen CAN bus melding gehad. Ze zitten er nog maar net in dus even kijken hoe ze het volhouden...
Dit zijn ze:
BA15S 26 SMD 6-18V LED met met 3de generatie canbus
Bij:
Leddel.nl

O2_1.2TSI

Actief lid
@ertromp: Direct even geprobeerd. Op contact (LED's branden), minuutje laten staan maar nog steeds geen CAN bus melding.
Lijkt goed dus :jaja:

Gevonden! :jaja:
Plug-and-play LED dagrijverlichting voor O2 bj. 2010.
Geen weerstanden, geen + en - omwisselen, gewoon er in stoppen en klaar.
De auto een paar keer gestart en nog geen CAN bus melding gehad. Ze zitten er nog maar net in dus even kijken hoe ze het volhouden...
Dit zijn ze:
BA15S 26 SMD 6-18V LED met met 3de generatie canbus
Bij:
Leddel.nl

Wat voor melding zou je dan op je dashboard krijgen?

Ik zou ook wel de led op de drl willen maar allerlij draadjes en weerstanden die erg heet worden vind ik ook niks:nono:

O2_1.2TSI

Actief lid
Wat voor melding zou je dan op je dashboard krijgen?
Bij de 1e generatie LED's kregen velen een melding dat er een drl lamp kapot is. Een extra weerstand gaf hier een oplossing. Zoals je in mijn post kan lezen is dat bij de door mij gekochte LED's niet meer nodig is. Gewoon er in plaatsen en klaar:D

TooTall

Forumguru
de DRL's zijn dubbel aangekocht en de andere koper haakte af, en de mistlampen zijn naar mijn mening beter als ze wat geliger licht geven, we hadden enkele weken geleden dichte mist en wit licht gaat daar niet zo goed mee om.

Ben trouwens 05-10-2013 van 0900-1200 bij VAGTechniek in Nuenen voor een chip op maat, kan eventueel daar afhandelen!

Bovenaan Onderaan