LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Nou nieuw lampje binnen en er snel ingezet ivm slecht weer, werkt prima en ziet mooie uit @Pendragon echt een aanrader tot nu toe geen melding gekregen. Is ook wel eens leuk als alles naar behoren werkt:jaja:

Pendragon

Donateur
De drl lampen kan ik zelf wel doen, maar we gaan nog een 'paar' meer doen en dus heb ik met hem afgesproken maandag. Binnen/buiten, behalve de achterverlichting want die had hij niet op voorraad. Die komen later nog :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
ook ledstrip kofferbak verlichting ?

Zelf heb ik de H4 in bestelling staan bij hem, en door zijn redelijke prijs wilde ik de gok nemen om het te gaan uitproberen.

Pendragon

Donateur
Nee, niet de ledstrip, of ik moet het daar zo mooi vinden.....;) Ik ga natuurlijk foto's plaatsen als ik het heb. Het wordt: drl, kofferbak, remlichten, knipperlichten, stadslicht, kenteken en binnen. Mistlampen zouden ook nog kunnen maar die zijn wat duurder zei hij. Maar misschien dat ik me nog bedenk voor maandag :)

CDK

Forumguru
@Pendragon, ik ben heel heel heel benieuwd! Vooral ook naar de richtingaanwijzers!! Vooral of dat werkt zonder weerstanden.... Ik vrees dat het lampje op je dashboard heel snel gaat knipperen.... Mistlampen zijn wel wat duurder maar wel erg mooi, als je CH/LH over je mistlichten zet kan je er dagelijks naar kijken :) Succes!!

Pendragon

Donateur
Ik ben ook heel benieuwd Corné! Wat bedoel je met CH/LH? Ben niet zo helder vandaag ;) ik neem aan dat hij weet wat ik nodig heb met canbus, dus dat de richtingaanwijzers het ook goed doen. We zullen het zien.

• Leuk

EdK

Forumguru
Ben niet zo helder vandaag ;)
ik neem aan dat hij weet wat ik nodig heb met canbus, dus dat de richtingaanwijzers het ook goed doen.

tsja dat helder begrijp ik ook wel met al die whisky en bier topics hier.

En hij weet echt wel wat je nodig hebt, heeft volgens mij dezelfde bolide, dus komt zeker wel goed hoor..

Pendragon

Donateur
Hahaha, zie je ik ben niet scherp vandaag. Ja dat zou ook nog wat zijn, maar ik denk niet dat hij ( en ik heb het niet) vcds heeft. Andere keer maar dan, maar wel goede tip!

• Leuk

EdK

Forumguru
vcds heb je niet nodig denk ik in deze.
gewoon wisselen en dan kijken wat gebeurd.
enne binnenverlichting krijg je meldingen van hoor

Bovenaan Onderaan