Stuur je even een PM
@Antera ......
Even iets heel anders.....een paar dingen die ik net even iets beter vind kunnen ga ik hier posten. Denk niet dat er iets aan te doen is met VCDS maar Skoda (of liever de leverancier van de Amundsen) zou het wel in de software kunnen aanpassen:
1) bij een trackwissel van je audio (dus bij elk volgend nummer) zou het heel welkom zijn als je een paar seconden een tekstje in het scherm krijg met artiest en titel van die track, en dan onafhankelijk van wat er al in het beeld staat op dat moment. Natuurlijk kun je specifiek naar het audio menu gaan, maar dat wil ik op dat moment niet. Ik weet het niet zeker meer, maar ik meen dat de Passat dit wel deed. En ja je hoort het natuurlijk, maar sommige nummers beginnen heel zacht en buiten dat, is gewoon prettig.
2) Het in- en uitschakelen van de stem van de navigatie. Naar mijn mening hadden ze daar zelfs een aparte fysieke knop voor mogen maken, het is echt bloed irritant (en gevaarlijk, afleiding) elke keer dat helemaal in het menu en met de volume regeling van de spraak te moeten doen. Ik heb doorgaans de stem uitstaan totdat ik redelijk in de buurt ben/de rijksweg af ben omdat ik in grote lijnen heel Nederland wel zo'n beetje ken. Een fysieke knop zal het niet worden, maar een directe "knop in het scherm" hiervoor is m.i. een must.
3) ......to be continued....