Levertijd Octavia 3

rcFred

Senior Member
Daarom wordt zo'n lijst intern gehouden denk ik... Mensen kunnen het verkeerd "lezen". Gezien de andere modellen waar geen restricties bij zijn lijkt mij dit gewoon de verwachte productieweek als de auto NU wordt besteld.

Pablos

Senior Member
Lijst is volgens mij idd op het moment van uitgeven voor de gekozen auto op dat moment besteld. Als die een week oud is kunnen die dus al niet meer kloppen (meer of minder)

Restrictie vrij betekent volgens mij dat in de supply chain geen wachttijden zijn.

Kort gezegd haal ik er uit dat mijn auto, die dus al een paar weken in bestelling staat, voor deze weken geleverd zal zijn:) dus ipv winter 2014 nog voor de winter 2013 (hoera)

Henk66

Actief lid
Daarom wordt zo'n lijst intern gehouden denk ik... Mensen kunnen het verkeerd "lezen". Gezien de andere modellen waar geen restricties bij zijn lijkt mij dit gewoon de verwachte productieweek als de auto NU wordt besteld.
Sowieso is dit de lijst van nu bestellen. Het geeft in ieder geval aan waar de problemen liggen...

Majefloti

Forumguru
De lijst geeft data aan van week 30 (23 juli). ik ga er vanuit dat dit dan geldt voor bestellingen van week 29. Produktie Dynamic pakket bijvoorbeeld is volgens de lijst dan week 46. Dit is dus 16 weken. Mijn auto is besteld week 20 en produktie week 38. Dit zou kunnen betekenen dat de levertijden niet verder uitlopen en die Tsjechen vol gas (moeten) geven. Niet verkeerd met al die welwillende Skoda kopers!

Kom op PON, met LEAN plannen en bouwen kan de planning nog veel korter! Hoe moeilijk kan het zijn, de pakketten eerder inkopen en samenstellen en zorgen dat kopers/bestellers niet achteraan komen als blijkt dat ze (noodgedwongen) aanpassingen moeten verrichten omdat niet aan de vraag voldaan kan worden! Het wordt tijd dat PON zelf eens geëvalueerd gaat worden door de consument (lees klant!) i.p.v. de dealers.

Nelissuh

Actief lid
Ik heb eind juni besteld, en toen stond voor het panoramadak ook al op wk 47. Voorlopig is de leverdatum niet veranderd, ondanks dat we ruim een maand verder zijn.

res-q

Senior Member
Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd, welke tijden zijn 'vast' en welke lopen in de tijd mee, en zorgen enkel voor een vertraging van ca 1 week?

Bovenaan Onderaan