Levertijd Octavia 3

pida

Nieuw lid
Voor de statistieken:

Week 31 bestelling
Week 51 huidige verwachting voor levering

Betreft:
1.4 tsi amb bl combi
Metallic lak zwart
Functie pakket
Chromen lijsten
Maxi dot
Stoel verwarming voor
Park distance voor en achter
Sunset
Elektrische achterklep
Leder, achteraf

Maw komende week maar eens bij de dealer buurten om te zien of DSG nog mogelijk is, of hij zich per ongeluk vergist heeft in de datum(20 weken voor auto zonder vertragende opties), en of dat PON toch nog even wat CO2 kan lozen voor de 31e...

Beste heijm426, nog andere opties op je auto. Ben benieuwd of ook andere productieweken dichter bij geplanned gaan worden (misschien ijdele hoop.....)

Heb de volgende opties

Safety pack
Dab tuner
Panorama dak
Dynamic pakket
Elektrisch achterklep
Drive select
Leer achteraf
18" Alaris

rcFred

Senior Member
Ik heb gister te horen gekregen dat week 34 de definitieve productieweek gaat worden, laat ik nou week 36/37 een weekend hebben van 6 dagen... Hopelijk niet pas levering op m`n laatste vrije dag die week :tongue:
Bestelling is een combi EBL 1.4tsi in platin grey met 18" Alaris, gedaan in week 13. Toen het dynamicpakket kwam deze direct toegevoegd, mij werd toen verteld dat ik geen vertraging zou krijgen als ik het zou toevoegen aan de bestelling, prognose was toen week 25 productie. Helaas weet ik nu beter, maar het is bijna zo ver.
Als ik het zo een beetje lees zou ik best wel eens de eerste kunnen zijn op het forum met het dynamicpakket, ik zal jullie dan blij maken met de foto`s van de stoelen, instaplijsten en spoiler waar de meeste vragen over komen.

Ik heb gister te horen gekregen dat week 34 de definitieve productieweek gaat worden, laat ik nou week 36/37 een weekend hebben van 6 dagen... Hopelijk niet pas levering op m`n laatste vrije dag die week :tongue:
Bestelling is een combi EBL 1.4tsi in platin grey met 18" Alaris, gedaan in week 13. Toen het dynamicpakket kwam deze direct toegevoegd, mij werd toen verteld dat ik geen vertraging zou krijgen als ik het zou toevoegen aan de bestelling, prognose was toen week 25 productie. Helaas weet ik nu beter, maar het is bijna zo ver.
Als ik het zo een beetje lees zou ik best wel eens de eerste kunnen zijn op het forum met het dynamicpakket, ik zal jullie dan blij maken met de foto`s van de stoelen, instaplijsten en spoiler waar de meeste vragen over komen.
Wij hebben een soortgelijk traject doorlopen. Die van mij staat nu gepland voor week 36 (voorlopig) en ik hoop dat dat nog wordt vervroegd als de fabriek week open gaat....

Peever76

Nieuw lid
15 juli besteld en verwachte levering wordt volgens Alphabet lease week 46. Ik heb in bestelling:
1.6 TDI, Combi BL Elegance
Candy White
Dynamic pakket
Sunset
18" Golus
Je hoort wel eens dat de leasemaatschappij tegen het einde van het jaar geen auto's op kenteken wil zetten. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik vind dit al lang duren, laat staan dat het 2014 gaat worden.

Blackokkie2

Forumguru
Oh, het ging me niet om die bijtelling (heb ik niks mee, gelukkig hoef ik geen bijtelling te betalen over de scania's, Daf's en M.A.N.'s van de zaak). Meer om wat er beloofd/gezegd wordt en dan eventueel niet nagekomen.

15 juli besteld en verwachte levering wordt volgens Alphabet lease week 46. Ik heb in bestelling:
1.6 TDI, Combi BL Elegance
Candy White
Dynamic pakket
Sunset
18" Golus
Je hoort wel eens dat de leasemaatschappij tegen het einde van het jaar geen auto's op kenteken wil zetten. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik vind dit al lang duren, laat staan dat het 2014 gaat worden.
Week 46 is bij mijn leasewinkel een cruciale week. Na week 46 leveren ze in principe niet meer uit en trekken ze alles naar week 1 van het nieuwe jaar :( ... Dat wordt dus heeeeel veeeeeel duimen! Succes!

Vanmiddag eindelijk een Octavia in het wild zien rijden. Op de A12 tussen Utrecht en Veenendaal. Een zwarte Ambition (Businessline??). Iemand van hier?

Nelissuh

Actief lid
Voor de statistieken:

Week 31 bestelling
Week 51 huidige verwachting voor levering

Betreft:
1.4 tsi amb bl combi
Metallic lak zwart
Functie pakket
Chromen lijsten
Maxi dot
Stoel verwarming voor
Park distance voor en achter
Sunset
Elektrische achterklep
Leder, achteraf

Maw komende week maar eens bij de dealer buurten om te zien of DSG nog mogelijk is, of hij zich per ongeluk vergist heeft in de datum(20 weken voor auto zonder vertragende opties), en of dat PON toch nog even wat CO2 kan lozen voor de 31e...

Precies gelijk aan die van mij.
Deze datum komt (bij mij) door (volgens dealer):
Wk 47 productie (1e week panoramadak)
2 Weken transport (veilige calculatie), Wk 49 aankomt in nl
2 Weken voor leer inbouw achteraf = Wk 51... sinterklaascadeau

VR46

Lid
Precies gelijk aan die van mij.
Deze datum komt (bij mij) door (volgens dealer):
Wk 47 productie (1e week panoramadak)
2 Weken transport (veilige calculatie), Wk 49 aankomt in nl
2 Weken voor leer inbouw achteraf = Wk 51... sinterklaascadeau
Ik heb op de HB ook het panoramadak, productieplanning is wk 42-43? Heb jij dan een combi?

Leon!!

Lid
kleine update mbt leveringen;
te bestellen
-octavia elegance BL combi
- 1.4 TSI DSG
- dynamic pakket
- Panoramisch dak
- sunset
- race blue
- DAB
- 18" alaris
- driving mode assistance

Als ik deze week bestel, week 47 productie, week 50 bij dealer. Iedere week dat ik later bestel komt de auto een week later bij de dealer

wjhuberts

Nieuw lid
Besteld: Skoda Octavia Combi 1.6 Diesel Ambition Businessline in Topaz Brown zonder verder noemenswaardige opties.

Begin april is de bestelling door de dealer geaccordeerd. In week 27 geproduceerd (er is inmiddels een chassisnummer bekend begrijp ik van de dealer). Vervolgens ben ik op vakantie gegaan en verleden week de dealer gebeld voor levering, in de verwachting dat de auto al lang en breed klaar zou zijn, blijkt deze nog niet eens bij de dealer afgeleverd te zijn. Van de dealer begrijp ik dat men nu deze week heel veel leveringen vewacht. Ik hoop maar dat de mijne daar ook tussen zit.

TCNH

Senior Member
Hmm dat duurt wel erg lang dan. De mijne was ook in W27 geproduceerd. Vorige week dinsdag afgeleverd en was daarvoor al ruim een week bij de dealer. Misschien heeft de jouwe transportschade opgelopen bij laden/lossen trein; dan staat 'ie nog in Leusden voor reparatie..

Bovenaan Onderaan