Levertijd Octavia 3

VR46

Lid
Hmm dat duurt wel erg lang dan. De mijne was ook in W27 geproduceerd. Vorige week dinsdag afgeleverd en was daarvoor al ruim een week bij de dealer. Misschien heeft de jouwe transportschade opgelopen bij laden/lossen trein; dan staat 'ie nog in Leusden voor reparatie..
Kun je een paar foto's posten, ben benieuwd naar de kleur in het echt:-)

TCNH

Senior Member
Zal er morgen een paar proberen te maken als ik voor donker thuis ben :)
Er staat er wel eentje wat eerder in dit topic trouwens. Geen erg goeie foto, maar het geeft een indruk. Ik vind race blue in elk geval erg geslaagd (zeker i.c.m. chromen raamomlijsting en alukleur dakrails)!

TCNH

Senior Member
Hij komt op deze foto's wel een tikkie flets uit de verf (spreekt de race blue fan) :) Hij is wat feller/donkerder bij daglicht.

m@rc

Lid
Ja het is zeker niet verkeerd deze kleur! uit de folder was het toch lastig kiezen dus werd het zwart

Gieliovd

Forumguru
Hier heb ik 2 keer in gereden, met 1.6 TDI weliswaar, dezelfde kleur etc.

Was absoluut geen straf! Wat een leuk ding. Heb hem meteen maar besteld daarna ;)

Zonder stickers, dat wel :)

Kan niet wachten, lekker met DSG bak, de ruimte en de lekkere lange wielbasis.

TCNH

Senior Member
Hier nog eentje van de mijne 'in het wild'. Inclusief vuiligheid van de eerste 800km :)

Bijlagen

• octavia_rb.jpg
    octavia_rb.jpg
    185,8 KB · Weergaven: 119

jelleg

Lid
Ik zag in de verte wat opdoemen. Zijn dat nieuwe Octavia's? Jawel hoor! Ik was nog net op tijd om de camera gereed te hebben. Een aantal combi's en één sedan, onderweg naar Leusden. Niet helemaal scherp, maar ging er dan ook met 130 langs :).

Bijlagen

• 2013-08-06 17.38.16.jpg
    2013-08-06 17.38.16.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 151
  • 2013-08-06 17.38.18.jpg
    2013-08-06 17.38.18.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 151
  • 2013-08-06 17.38.20.jpg
    2013-08-06 17.38.20.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 151

BcB

Forumguru
Mooi gezicht Jelleg, ik meteen zoeken naar een witte hb op de foto's....

Na het bericht dat onze auto waarschijnlijk... week 38 in productie gaat ook een kaart van Skoda mogen ontvangen met excuses en een dinercheque. Wij zijn 1 van de 800 " probleemgevallen " zo had ik onlangs al telefonisch vernomen. Ik had aan de Skoda boom gerammeld in de hoop dat er een Octavia uitviel, maar dit is ook een aardige verrassing. Nu maar weer verder aftellen en hopen dat de planning zich een weekje of wat in ons voordeel vergist. En dan straks een avondje uit met de nieuwe auto natuurlijk!

JoofHolland

Nieuw lid
Ik zag in de verte wat opdoemen. Zijn dat nieuwe Octavia's? Jawel hoor! Ik was nog net op tijd om de camera gereed te hebben. Een aantal combi's en één sedan, onderweg naar Leusden. Niet helemaal scherp, maar ging er dan ook met 130 langs :).

Ga even na: op dinsdag komen er Skoda's uit Tjechie... De fabrieksvakantie is net voorbij. Zijn die gisteren - de eerste dag na de fabrieksvakantie - geproduceerd? Nee dus. Die hebben 3 weken vakantie gevierd, want ook de vrachtwagenchauffeurs hadden blijkbaar vakantie. Vanochtend kreeg ik het bericht dat de door mij bestelde O3 al bij Pon staat en 3 weken geleden was het verhaal dat hij wegens vakantie niet afgebouwd was. Dat was hij dus wel, maar hij werd pas gisteren op transport gezet... Raar, maar binnenkort ben ik ook een blij mens!

Interessant, hier zou de mijne wel eens tussen kunnen staan ?

Bovenaan Onderaan