Ik heb besteld bij de leasemij, wagen wordt bij mij voor de deur afgeleverd. Mijn werkgever heeft afspraken met een lokale dealer echter ik woon niet echt in de buurt van mijn werkgever, vandaar levering aan huis.Niet ter zaken, waar heb jij hem besteld cq wie gaat hem aan jou afleveren ?
Pon is in deze de leverancier aan jou lease maatschappij of dealer , en niet rechtstreeks aan jou
Ik heb besteld bij de leasemij
Fijn te horen tussen al deze verhalen over vertragingen dat er ook nog mensen zijn die binnenkort in hun nieuwe auto stappen.Na 4,5 week vakantie en druk met overwerk morgen dan eindelijk tijd om mijn OIII 1.4 ebl hb op te halen! Ik heb 'm nog niet eens even kunnen bekijken, ben zo benieuwd... Morgen foto's!
Na lang meegelezen te hebben op dit forum is vandaag de knoop doorgehakt en heeft mijn werkgever een Octavia HB voor mij besteld. Het is de volgende configuratie geworden:
Skoda Octavia HB 1.6TDI 81kw Greenline Businessline
Extra opties:
-Maxidot kleurendisplay
-Stoelverwarming
-Achterwisser
De kleur is Brilliant Silver. De verwachte levering is eind november, begin december. Gelukkig heeft de Greenline het voordeel dat productie en levering gegarandeerd worden vanuit de fabriek zodat van de uitstelperikelen geen sprake is (anders zitten ze met een groot voorraadprobleem van niet te verkopen Greenline-modellen).
Nu gaat het lange wachten beginnen
Fean: wanneer heb jij de auto besteld?
GefeliciteerdVorige week was de levertijd op een combi plm week 50, half december, maar of dat haalbaar zou zijn. Daarom het zekere voor het onzekere (20% bijtelling in 2013) maar een demo gekocht van 6 weken oud met 2.000 km in de gewenste (met wat extra items) uitvoering en kleur!
De mijne staat niet te hoog overigens. Netjes gevuld met de 18".
Ik zag in de verte wat opdoemen. Zijn dat nieuwe Octavia's? Jawel hoor! Ik was nog net op tijd om de camera gereed te hebben. Een aantal combi's en één sedan, onderweg naar Leusden. Niet helemaal scherp, maar ging er dan ook met 130 langs .
Grappig zeg. Veel plezier met je auto gewenst. Ik wilde eigenlijk ook een witte, maar mijn werkgever heeft met athlon afgesproken dat een auto perse metaallak moet hebben. Helaas is dat met wit op dit moment niet het geval.Vanmiddag contact gehad met dealer en 1 ding is zeker, 1 van die 2 witte is de mijne. Volgens het systeem is de auto al gebouwd en afgeleverd in Leusden. Nu nog 1,5 tot 2 weken wachten ivm. het opbouwen van de trekhaak.
Grappig zeg. Veel plezier met je auto gewenst. Ik wilde eigenlijk ook een witte, maar mijn werkgever heeft met athlon afgesproken dat een auto perse metaallak moet hebben. Helaas is dat met wit op dit moment niet het geval.
Is iets van mijn werkgever, niet zozeer van Athlon.Je hebt er nu idd niks aan maar er schijnt een nu of zeer binnenkort een metalic lak in het wit te kunnen bestellen voor de O3. Overigens deed athlon bij mij helemaal niet moeilijk over de gewone witte lak.
Is iets van mijn werkgever, niet zozeer van Athlon.