Net bericht van de dealer gehad. Volgens Pon leveren de Theron velgen niet meer zo'n grote probleen meer, nu is het grootste probleem het pano dak. Dit zorgt voor grote vertragingen.Misschien navraag doen of het aan de Teron velgen licht, die melding kreeg ik van de LM en heb om die reden nu voor de 18" Alaris gekozen. Dat beperkte de vertraging tot 2 weken.
Net bericht van de dealer gehad. Volgens Pon leveren de Theron velgen niet meer zo'n grote probleen meer, nu is het grootste probleem het pano dak. Dit zorgt voor grote vertragingen.
Hahaha, onze vrouwen kunnen dan ook wel een praatclubje oprichten. In heb onlangs dezelfde orders ontvangen.... Zij juicht harder dan ik, zodra de auto geleverd is.... :-)Ik stel voor dat alle wanna have Octavia rijders zich verenigen in een praatgroep. Bij het slachtoffer loket kreeg ik ook al geen gehoor. Inmiddels heb ik mijn Octavia folder helemaal stuk gelezen en van de 3 D animatie op de Skoda site een muis arm overgehouden. Daarnaast strikte opdracht van de vrouw gekregen om het woorden Skoda, Octavia en Pon niet meer in de mond te nemen. Ben slechts een schim van de man die ik ooit was, kreeg afgelopen weekend een onbeheersbare drang om de Fabia van de buurman te gaan wassen. Vond hij raar. Als de 6 maanden maar geen 7 maanden worden...
Vandaag een mail van mijn dealer (Skoda Centrum Utrecht). Mijn Octavia HB ELB met extra optie een achterruit wisser (besteld eind april) staat voorlopig ingepland voor productie in week 39. Naar verwachting zal de auto in week 42 geleverd gaan worden. Voorlopig dus....dus nog geen zekerheid. Ik hoop echt dat week 42 gaat lukken...dan is het half oktober!
Stichting Correlatie bellen misschien?Ik stel voor dat alle wanna have Octavia rijders zich verenigen in een praatgroep.
Haha.. Herkenbaar! Bij mij wordt niet alleen mijn vrouw gek van me, ook de rest van de fam. , collega's, vrienden, etc..... HahaHahaha, onze vrouwen kunnen dan ook wel een praatclubje oprichten. In heb onlangs dezelfde orders ontvangen.... Zij juicht harder dan ik, zodra de auto geleverd is.... :-)
Netjes verdelen. Zagen dus...De vraag is dan wel: wie krijgt de auto
Daar is dit forum toch voor?Ik stel voor dat alle wanna have Octavia rijders zich verenigen in een praatgroep. B