Levertijd Octavia 3

Badnews

Senior Member
goed nieuws.. veel mensen die horen dat hun auto eraan komt.

nu is het wachten op de foto's en ervaringen!

MaRco2

Forumguru
Jaaaaaa!!!! Eindelijk goed nieuws!!! De dealer heeft vandaag gebeld. De definitieve productieweek is bekend en wordt week 36. Leverweek wordt waarschijnlijk week 38!!!! Yes! Heeft mijn vrouw ook weer rust.... ;)

:D Congrats!

Ik ben benieuwd naar de Elegance in deze kleur op de foto's.:) Was mijn tweede favoriete kleur als ik kon kiezen.

Wesly

Senior Member
Jaja, vandaag mijzelf toestemming gegeven de dealer te bellen want het begon weer te kriebelen na zo'n anderhalve week.

Deze wist mij te melden dat de auto nu in productie is, volgende week of die week daarna bij Pon arriveert alwaar de lederen bekleding word geplaatst en dan een week later bij de dealer aankomt om aan mij afgeleverd te worden.

Ik zal de auto als alles meezit dus 3e week van September geleverd krijgen !!!

MaRco2

Forumguru
volwaardig reservewiel!

Ik ben benieuwd naar het reservewiel, het schijnt dat met 18" het een thuiskomer is en bij 17'' en kleiner wel een volwaardig wiel. Dat vertelde mijn dealer. Vandaar dat ze allebei in de prijslijst staan, vond ik apart voor hetzelfde geld, iedereen kiest dan volwaardig, lijkt me.

Op mijn bon staat ook noodrerservewiel (thuiskomer), er ligt wel een 205/55R16 Michelin band/wieltje in, iets minder thuiskomer dan verwacht (niet zo'n fietswieltje), maar er zal op de onderkant (de buitenzijde als hij gemonteerd is) wel een 80 sticker zitten ofzo, is geen Michelin Energy (staat alleen Michelin op) of een ander bekend type.

Dus: ook daar benieuwd naar.

Ik ben ook benieuwd. Ik vond het al bijzonder, maar aangezien zowel de dealer als de LM er niet over repte heb ik dat ook nooit gedaan.... We wachten af!

MaRco2

Forumguru
Misschien heeft de ene er ervaring mee (dan gok ik op dat ze het ervaren hebben met de blauwe hier voor de deur) en de ander niet?

MaRco2

Forumguru
Even te snel geweest: staat een 3 tje achter vwb DSG inderdaad. Lijkt me een nuttige aanvulling. Doet me nog ergens aan denken.

madpilot

Senior Member
Vandaag even met de dealer gebeld, gewoon in de hoop dat er goed nieuws was. Dat leek er te zijn want i.p.v. week 45 hadden ze nu als voorlopige datum week 37 staan :D Volgende week weten ze het zeker, hopelijk was het geen dooie mus :-)

Badnews

Senior Member
Het zijn wel de combi's die een leuke datum krijgen, zijn er ook hatchbackers die positief nieuws krijgen?

Bovenaan Onderaan