Tsja vloegel.
kon je elke kleur kiezen als maar zwart was
stonden alle modellen in vele oplages op grote parkeer terreinen te wachten op een koper
Besteld: Skoda Octavia Combi 1.6 Diesel Ambition Businessline in Topaz Brown zonder verder noemenswaardige opties.
Begin april is de bestelling door de dealer geaccordeerd. In week 27 geproduceerd (er is inmiddels een chassisnummer bekend begrijp ik van de dealer). Vervolgens ben ik op vakantie gegaan en verleden week de dealer gebeld voor levering, in de verwachting dat de auto al lang en breed klaar zou zijn, blijkt deze nog niet eens bij de dealer afgeleverd te zijn. Van de dealer begrijp ik dat men nu deze week heel veel leveringen vewacht. Ik hoop maar dat de mijne daar ook tussen zit.
Heel mooi. Dan ben je straks een van de eerste met een combi met pano dak. Ben alvast benieuwd naar de foto's.Yes, vandaag een heerlijk telefoontje gehad van de dealer. Begin mei is de O3 Combi besteld, volgende week wordt ie in Nederland verwacht. Na leer en DVD inbouw wordt ie half september geleverd!!! Gewoon eerder dan verwacht!!! Kan niet wachten!!
Heel mooi. Dan ben je straks een van de eerste met een combi met pano dak. Ben alvast benieuwd naar de foto's.
Ik heb toch echt ruim een maand eenmproefrit gemaakt in een combi met panodak... Na 4 jaar geleden mijn peugeot te hebben ingeruild voor een skoda mezelf beloofd nooit weer een glazen dak te nemen.... Zat bijna altijd dicht. O.a. Navigaie was niet af te lezen als hij open stond.
Wat wel jammer is, dat enorme ding wat omhoog komt als je hem open hebt, lijkt van voren wel een grote zwarte plaat die recht omhoog staat (is een soort van gaas, ik ben benieuwd hoe duurzaam zoiets is, bij Renault was het ook zoiets en zag er nogal gammel uit), heeft natuurlijk een doel, maar is niet echt subtiel om te zien.
Mijn qashqai heeft een glazen dak. Dat is het net niet. Mijn Renault had een panorama dak; top! (Bijna enige dat zwarte ding was om de luchtstroom te beïnvloeden. Niet stevig maar het had weinig te lijden en wel zo prettig voor de passagiers achterin
Op de combi is het voordeel van de dakrails, op de HB ziet het er een beetje uit als een iets te grote spoiler (no offense)