Levertijd Octavia 3

Vanmiddag contact gehad met dealer en 1 ding is zeker, 1 van die 2 witte is de mijne. Volgens het systeem is de auto al gebouwd en afgeleverd in Leusden. Nu nog 1,5 tot 2 weken wachten ivm. het opbouwen van de trekhaak.
Heb je een afneembare trekhaak? En duurt dat 2 weken voordat dat erop gemonteerd is? Ik hoop het niet, want ik begin lichtelijk ongeduldig te worden.... :(

Heb je een afneembare trekhaak? En duurt dat 2 weken voordat dat erop gemonteerd is? Ik hoop het niet, want ik begin lichtelijk ongeduldig te worden.... :(

Ik heb een vaste haak besteld alleen met de problemen die er zijn met de afstand van die haak ben ik bezig met de dealer en PON om daar een oplossing voor te vinden.

VR46

Lid
Hoe kan het dat jij eind april hebt besteld en pas in week 43 je O3C kan ontvangen? Heb bijna exact dezelfde config. en heb vandaag te horen gekregen dat productie datum 21 aug. is en levering dan week 37/38. besteld in 1e week juni.
Ik heb ook ongeveer dezelfde config. Eind juni besteld en ook leverin wk 44-45??

D_R1978

Senior Member
Dat is het meest irritante: er is geen pijl op te trekken. Als je gewoon van tevoren wist dat het lang ging duren, kon je in ieder geval gewoon gaan aftellen, nu schuift het alle kanten op :(

D_R1978

Senior Member
Vandaag weer te horen gekregen dat de leverweek weer is uitgesteld naar week 48....om gek van te worden!
Misschien navraag doen of het aan de Teron velgen licht, die melding kreeg ik van de LM en heb om die reden nu voor de 18" Alaris gekozen. Dat beperkte de vertraging tot 2 weken.

Flem_nl

Forumguru
Misschien navraag doen of het aan de Teron velgen licht, die melding kreeg ik van de LM en heb om die reden nu voor de 18" Alaris gekozen. Dat beperkte de vertraging tot 2 weken.
Bij mij gaf de dealer idd ook aan dat de keuze voor de 18" Alaris mbt de levertijd tov de standaard 17" Teron velgen er voor zorgt daar geen vertraging op zit!

Bij mij gaf de dealer idd ook aan dat de keuze voor de 18" Alaris mbt de levertijd tov de standaard 17" Teron velgen er voor zorgt daar geen vertraging op zit!
Bedankt voor de suggestie beiden! Ik zal eens bij de lm nagaan wat voor invloed dit heeft op mijn maandbedrag/ budget.

ruud572

Nieuw lid
En hoe rijdt de auto en natuurlijk foto's??

Hij rijdt echt fantastisch!!! Zie ook de foto's in de showroom... En wat is die Columbus toch een geweldig apparaat, daar valt helemaal niets meer over te wensen, schitterend gewoon.

Ik kom van een Mercedes E350 (2005), maar dit is zeker geen straf hoor. Je kunt echt wel merken dat de techniek 8 jaar verder is, ik vindt 'm bijzonder goed rijden. In deze tijden van crisis is 'downsizen' in dit geval absoluut geen straf! :D

O3-1.4TSI-HB-EBL.03_resize.jpg

CDK

Forumguru
Spanje en Portugal..... Heel veel Skoda's meestal Octavia's, maaruh hier in NL zie je ook veel Superb's en in mindere mate Octavia's als taxi....

Bovenaan Onderaan