Levertijd Octavia 3

Wesly

Senior Member
Grappig, nu dat mijn vaste aanspreekpunt bij de dealer op vakantie is heb ik nogmaals gebeld om te vragen wanneer mijn auto geproduceerd gaat worden, deze heer wist mij wel te vertellen dat mijn auto week 37 bij de dealer zou aankomen maar wist geen productiedatum te noemen ????!!! Mijn verkoper heeft de productiedatum steevast op week 33 gehouden.

Mooi gezicht Jelleg, ik meteen zoeken naar een witte hb op de foto's....

Na het bericht dat onze auto waarschijnlijk... week 38 in productie gaat ook een kaart van Skoda mogen ontvangen met excuses en een dinercheque. Wij zijn 1 van de 800 " probleemgevallen " zo had ik onlangs al telefonisch vernomen. Ik had aan de Skoda boom gerammeld in de hoop dat er een Octavia uitviel, maar dit is ook een aardige verrassing. Nu maar weer verder aftellen en hopen dat de planning zich een weekje of wat in ons voordeel vergist. En dan straks een avondje uit met de nieuwe auto natuurlijk!
Ik heb nog niets in de brievenbus gehad.... Ik wacht rustig af, aangezien ik in week 18 besteld heb. Een dinertje met mijn vrouw en de nieuwe auto is welkom.... ;)

elephtera

Forumguru
Jammer dat het allemaal Ambitions zijn, ik was al aan het kijken naar een zwarte auto met zilveren dakrails.Hopen mag altijd, ook al is me verteld dat mijn auto deze week geproduceerd zou moeten worden. Misschien dat ik vandaag maar een belletje moet wagen richting de dealer. Dat die me nog niet zat zijn zeg ;)

cDree

Lid
Helaas net bericht gehad dat de productie weer verschoven is van week 40 naar week 43, helaas nog steeds zonder zekerheid.. De reden van vertraging is meer vraag dan aanbod .. :banghead:

cDree

Lid
daar heeft het wel alle schijn van... Misschien als de fabriek weer op volle toeren draait dat het bijgesteld gaat worden.. tot die tijd Engelen geduld houden :arghh:

Hopke67

Nieuw lid
Zojuist bericht gekregen dat mijne (Combi EBL 1.2TSI, zwart, handgeschakeld, trekhaak en reservewiel) geproduceerd wordt in wk 41. Besteld wk 21

Badnews

Senior Member
dan komen ze misschien saampjes naar Nederland, mijn productiedatum is een week eerder geworden, ook week 41.

Vandaag een email van Skoda klantenservice ontvangen op mijn vraag waarom de leverdatum steeds uitgesteld wordt :
Ik heb voor u nagevraagd waarom uw leverdatum verschoven wordt. Echter de betreffende afdeling kan mij hier niet volledig over inlichten. Er is een vertraging aanwezig op de levering van de Skoda Octavia Combi, hierdoor kan ik u geen definitieve leverdatum geven. Ik adviseer u om contact te houden met uw dealer aangezien zij van iedere ontwikkeling op de hoogte worden gesteld.

Ik wens u ondanks de bovenstaande situatie wel alvast veel rijplezier met uw nieuwe Skoda.

Wat een organisatie bij Skoda NL. De betreffende afdeling kan geen volledige inlichtingen geven maar de dealer dus wel??

Leverdatum wordt nu ergens begin november .................

• Leuk
Waarderingen: m@rc

EdK

Forumguru
Of ze geven hem niet omdat ze je dealer niet willen passeren !!
En je bent een overeenkomst aangegaan met je dealer en niet met Skoda Nederland.

Idd, anders krijg je allemaal verschillende verhalen ;)

Ik volg dit topic toch al een poosje en heb al een behoorlijk aantal verschillende verhalen gelezen.
Als de dealers al niet eens één verhaal naar buiten kunnen brengen .......
Verhaal moet volgens mij toch via Skoda NL cq Pon door gegeven worden aan de dealers

Of ze geven hem niet omdat ze je dealer niet willen passeren !!
En je bent een overeenkomst aangegaan met je dealer en niet met Skoda Nederland.

Ter info : de wagen is rechtstreeks bij Pon in Leusden besteld door de leasemaatschappij.

EdK

Forumguru
Ter info : de wagen is rechtstreeks bij Pon in Leusden besteld door de leasemaatschappij.
Niet ter zaken, waar heb jij hem besteld cq wie gaat hem aan jou afleveren ?
Pon is in deze de leverancier aan jou lease maatschappij of dealer , en niet rechtstreeks aan jou

BcB

Forumguru
Mijn rode vlekken stadium ben ik voorbij. Gewoon 6 maanden levertijd in plaats van de overeengekomen 2 maanden. Schaaf je er een paar weken af ben je spekkoper. Onbehoorlijk? Ja. Misleiding bij aangaan OV? Ja. Onvermogen om klanten behoorlijk te informeren? Ja. Maar wat dan nog, wat schiet je op met deze wetenschap.

Acceptatie en daarna berusting.... Blijft kak natuurlijk, maar helemaal niets aan te veranderen of zelf te sturen. 1 van de 800 probleemgevallen denk ik dan maar. Geloof me, het geeft rust.

Wesly

Senior Member
Ach, wat moet je anders met die 25 a 30k. Aflossen aan je huis? Dan heb je geen nieuwe auto :)

• Leuk
Waarderingen: BcB
Bovenaan Onderaan