Skoda liefhebber 1
Forumguru
Badnews, wanneer had je ook alweer besteld?
Dat vind ik vreemd, ik heb van twee dealers gehoord dat alle 1000 14% HB's in week 40 worden gebouwd, en dus half oktober bij de dealer staan.
Dus de 14% autos krijgen dus voorrang op o.a. mijn auto(en die van andere bestellers). Op deze manier begin ik steeds meer spijt van mijn keuze
Die auto bestond nog niet eens (niets van bekend) toen ik bestelde.
Ik gun het de zakelijke 14% rijders, maar wel flauw om daardoor andere te laten wachten.
Gelukkig krijgen veel mensen wel hun auto en dat geeft een beetje hoop...
Bij mij was half mei al bekend dat de levertijd langer zou zijn omdat het Dynamic- en Bagage pakket pas later geproduceerd zouden, als het goed is krijg ik mijn auto inderdaad in wk37 geleverd (oorspronkelijke planning was wk34)initieel zou de levertijd voor de standaard auto 8 tot 10 weken zijn, alles erbij is vertraging (dynamic en sunset pakket ook, maar ook onze NL elegance en bsl versies).
Bestellers van begin/midden mei of eerder worden nu rond week 37 geleverd, tenzij je nog steeds een probleem optie heb. Deze hebben dus al minimaal 17 weken gewacht.
Mijn bestelling was van later, en zal waarschijnlijk ook rond de 18 weken uitkomen (hoop ik)
@rtwee: wanneer heb jij je bestelling geplaatst?
Dat lijkt op veel mazzel, misschien heeft de dealer een voor de voorraad bestelde auto aangepast.. Ik heb zelf in wk20 bestled en hoop op levering in wk36, maar zal waarschijnlijk tot wk37 moeten wachtenMijn bestelling was op 21 juli (wk 29) binnen bij de dealer heb ik net even nagekeken. Vorige week kreeg ik bericht dat mijn auto over 3 weken (wk 36 dus) bij de dealer op het terrein wordt verwacht. Dat zou dus afleveren in wk 37 zijn.
...tussen bestellen en leveren precies 8 weken zit..... En dat voor een auto met de Teron velgen, Elegance uitvoerig, 2.0 TDi EN het dynamic pakket...... zeg het maar waar het door komt...
Don't shoot the messenger... Vanzelfsprekend ben ik er wel blij mee..