Als hij 3 weken zegt, is de productiedatum vast. Dat is gewoon een feit.
Als de productie datum niet vast staat (>4 weken in de toekomst) kan ie nog schuiven.
Jouw productiedatum is dus waarschijnlijk volgende week.
37.. broekie.. leven begint pas bij de 40
op je 37e al een ouwelullen combi diesel kopen.... tis nog net een 2.0
Ach, dán begint het leven toch pas?Kan je nagaan wat ik ga rijden als ik 40 ben..
Uhm zie mijn handtekening, en ik zit ongeveer op 2/3 richting de 37 dus reken maar uit. En ja, deze bestelling is volledig eigen wilop je 37e al een ouwelullen combi diesel kopen.... tis nog net een 2.0
En ik heb juist weer gehoord (en een productielijst voorbij zien komen in dit topic) dat de 1000 14% exemplaren in week 46 worden geproduceerd en uiterlijk in week 49 in NL zullen zijn.Dat vind ik vreemd, ik heb van twee dealers gehoord dat alle 1000 14% HB's in week 40 worden gebouwd, en dus half oktober bij de dealer staan.
Zo heb ik dat ook begrepen. De productie van de 14% versies is - althans zo heb ik het vernomen - al in maart jl. ingekocht bij de fabriek. Speciale afspraak = speciale behandeling.Die 1000 stuks 14% schijnen een speciale afspraak te zijn met gegarandeerde levering.
Wel lullig voor de mensen die een 1.4 TSI hebben gekozen.... Deze MOETEN voor 1-1-2014 op kenteken staan anders vallen ze in de 25% bijtelling.... Feit blijft dat het voor iedereen spannend is en wat mij betreft gewoon op volgorde van bestelling wordt geproduceerd....Zo heb ik dat ook begrepen. De productie van de 14% versies is - althans zo heb ik het vernomen - al in maart jl. ingekocht bij de fabriek. Speciale afspraak = speciale behandeling.
Niets ten nadele van de personen die al lange tijd op hun auto wachten natuurlijk, maar die 14% versies MOETEN voor 31-12 allemaal afgeleverd zijn en op kenteken staan; dat is nu eenmaal de deal die is gemaakt. Anders heeft Skoda nl. een groot probleem, omdat zij dan een (ondertekende en rechtsgeldige) belofte niet kan waarmaken.
We
Wel lullig voor de mensen die een 1.4 TSI hebben gekozen.... Deze MOETEN voor 1-1-2014 op kenteken staan anders vallen ze in de 25% bijtelling.... Feit blijft dat het voor iedereen spannend is en wat mij betreft gewoon op volgorde van bestelling wordt geproduceerd....
Een witte vRS.. midlife crisis
Enig is dat de dealer nog niet kan bevestigen hoeveel de auto mag gaan trekken, VW Golf met zelfde blok 1000kilo... Naja dat zien we dan wel
Dat was in mijn geval ook een reden (een paar weken geleden werd er half december opgegeven voor een nieuwe, of dat produktie was of afgelevering dealer durfde ik niet op te hopen en hoe betrouwbaar is dat?) om een erg verse demo af te nemen, die toevallig 101% volgens de wensen was (1% zijn wat extra toeters en bellen die ik anders niet genomen had).
Blijkbaar is er trouwens nog best voorraad (tenminste in Rotterdam), want de opvolger heeft er alweer 1.000 km op zitten en ik heb de mijne vandaag 2 weken, is (denk ik) een Platin Grey in exact gelijke versie als de blauwe.
Gisteren mee gereden om te vergelijken.
Vind dat toch altijd raar, 14% modellen met van origine 16" wielen waar dan als optie wel 18" onder kunnen. Over het algemeen klopt er dan dus niets meer van alle officiële metingen. Domme overheidsregels5 juli bij de dealer geweest voor een offerte; offerte is rondje werkgever -> lease -> skoda centrale inkoop -> dealer gegaan, en is twee weken geleden bevestigd voor levering 2e week van december. Dealer is er 100% zeker van dat het in ieder geval 2013 zal zijn, het is inderdaad 1 van de 1000.
Besteld is;
Skoda Octavia HB Greenline Businessline Hatchback 1.6 81kW / 110 pk TDI 6 versn. Hand
Kleur - Black magic mica
Bekleding - Black interieus
Bijleveringen
- Maxidot kleurendisplay
- Driving mode assistant
- Sunset (getint glas achter)
- Columbus navigatiesysteem
- Licht pakket
- Technology pakket
- Safety pakket
- 18"Golus velgen+band
- Chroomlook achterklepstrip