Best een interessant topic dit, maar tijdens het lezen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de O3 toch net een fractie minder goed in elkaar zit dan de O2. Hij is weliswaar wat moderner, heeft meer (sommige leuke en zinvolle) opties, maar ik lees hier toch wel een en ander wat allemaal niet zo heel schokkend is, maar waar ik me toch wel enigszins aan zou storen. Zaken waar ik na 170.000km O2 geen last van heb (rammeltjes, minder goede leer-kwaliteit, merkwaardig gedrag van de airco). Zijn er hier "veelrijders" die zowel ervaring hebben met de O2 als de O3 en kunnen vertellen of mijn indruk terecht is, of puur met de topic-titel te maken hebben, dit topic is tenslotte bedoeld voor probleempjes met de O3 ?
Ik denk dat je het regenereren van het roetfilter bedoelt, staan meerdere posts op het forum!Beste leden,
Heb een Skoda octavia 1.6TDI
Heeft er iemand last van:
- hoog stationair (bij vol indrukken van de koppeling zakt hij naar 800 RPM)
- soms de ventilator lang nadraait na langere ritten?
Beste leden,
Heb een Skoda octavia 1.6TDI
Heeft er iemand last van:
- hoog stationair (bij vol indrukken van de koppeling zakt hij naar 800 RPM)
- soms de ventilator lang nadraait na langere ritten?
En wat moeten ze achter jou denken dan?Vraag me af wat degene achter je denkt in de file als die wagen gaat regenereren. De mijne heeft er een voorkeur voor om dat in de file te doen.
lijkt mij toch een poging opnieuw inleren van de ramen waard?Tijdens het telefoontje bleek nu het bestuurder raam geen auto functie meer te hebben... Volgende week de auto een dagje laten vertroetelen door de dealer.