lijkt mij toch een poging opnieuw inleren van de ramen waard?
Voor de mensen die zich zorgen zouden maken over aangeslagen/aangedampte koplampen.... dit is normaal en de wagen hoeft hiervoor geen ingreep te ondergaan.
In tegenstelling tot vroeger (toen de koplampen hermetisch dicht waren) hoef je je geen zorgen te maken als deze aangedampt zijn. Let wel: we hebben hier hier over aangedampte koplampen en niet over druppels die je binnenin kan zien!
Ik rij reeds van 1996 met VAG-producten rond en ben zeker niet goedgelovig te noemen, integendeel. Ik reken me bij de moeilijkere klanten wat betreft de naleving van garantie, iets wat mijn vroegere garagisten zeker kunnen beamenIk ben van de generatie die niet alles voor waar aanneemt wat men je bij de dealer probeert te doen geloven, dus ook dit niet...
@Testedoene Het staat ook nog vermeld in het instructieboekje:
■De koplampen kunnen tijdelijk aan de binnenzijde beslaan. Bij ingeschakelderijverlichting is het lichtvlak na korte tijd weer vrij van aanslag, daarbij kan hetlampglas aan de binnenzijde eventueel bij de randen nog beslagen zijn. Decondensvorming heeft geen invloed op de levensduur van de verlichting.
Groot gelijk :-)@Testedoene. Ik las dat je mij getagd hebt in een bericht. Wat is precies de vraag? Want ben niet van plan om 21 pagina's door te spitten om het exacte onderwerp waar het precies over gaat te achterhalen.
Hallo,Vandaag bij de dealer geweest voor het soms bij auto sluiten gelijk weer half openen van de ramen voor en het daarna soms niet meer