Volgens mij iedere 1000 kilometer een regeneratie. De leeftijd van de oude doet er volgens mij niet toe.Ook bij een week oude auto? Die van mij stond namelijk gisteren ook te blazen als een malle.
Check! Ook mijn Golf 7 heeft dit probleem sinds enige tijd; voelt als een soort weerstand bij langzaam een beetje tegensturen rond de middenstand, net alsof het stuurwiel even blokkeert en er dan ineens "doorschiet"...
Over 9k bij de service maar even naar laten kijken (als het in de tussentijd niet erger wordt)...
Monteur heeft niets kunnen constateren, maar melding was blijkbaar genoeg bij Pon om de auto aan te merken voor vervanging. Scheen ook te maken hebben met bepaalde serie waar mijn auto ook in viel...
Update: Bij 60k service is het probleem gerapporteerd en bij het ophalen kwam de melding: het stuurwielhuis dient te worden vervangen...
Combi uit 2014. Als je hem er iets schuin indoet vloept die er zo in bij mij. Mn kinderen doen nogal enthousiat de gordel af soms. Toevallig sta ik met een kapotte waterpomp nu, zal het eens aangeven bij de garage. (O3 combi RS 2.0)
Omdat ik regelmatig meerijders achterin heb toch eens gekeken, maar geen van de drie openingen achterin zijn groot genoeg om de sluiting in te laten verdwijnen (O3C MY2016). Heb je toevallig een hatchback en heeft deze andere openingen?