jaap
Lid
De airco van mijn Skoda Octavia rs uit 2006 met 62000 km op de teller is kapot. Ben vandaag bij VAG Techniek in Nuenen geweest en had gehoopt dat het met het weer op peil zetten van "het koudemiddel" het probleem opgelost zou zijn. Niet dus
. Nu blijkt mijn magneetkoppeling van mijn aircopomp kapot te zijn. Wordt nog teruggebeld over de prijs. Ik hoop dat deze magneetkoppeling los te verkrijgen is. Anders een gereviseerde pomp of een nieuwe. Zal wel weer duur wezen. Kan er ook wel weer bij na mijn vliegwiel, koppeling en sperdifferentieel.
Ik heb trouwens gebeld met de Skoda dealer of dit mischien onder een coulanceregeling valt. Kan hierover donderdag terugbellen. Hij dacht van niet.
Ben trouwens netjes geholpen door VAG Techniek en de kleine beurt van de airco zouden ze verrekenen met het plaatsen/repareren van de pomp.
Ik zal jullie hier op de hoogte houden. Misschien hebben jullie nog wat aan mijn bevindingen. Misschien hebben jullie nog tips voor me.

Ik heb trouwens gebeld met de Skoda dealer of dit mischien onder een coulanceregeling valt. Kan hierover donderdag terugbellen. Hij dacht van niet.
Ben trouwens netjes geholpen door VAG Techniek en de kleine beurt van de airco zouden ze verrekenen met het plaatsen/repareren van de pomp.
Ik zal jullie hier op de hoogte houden. Misschien hebben jullie nog wat aan mijn bevindingen. Misschien hebben jullie nog tips voor me.