Mijn eerste detailing-ervaring

CDK

Forumguru
Zoals gezegd na een goede detailing zie je alles, maar de glans valt dan meer op als de steenslag (van afstand dan...) ;)

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Klopt inderdaad, ik stond op je te wachten, maar m'n complimenten hoor! :thumbsup: je Fabia staat er super strak bij! :jaja:

Cordoba

Forumguru
Zoals al door anderen gezegd: als een auto een goede detailbeurt heeft gehad, vallen de mankementjes en deukjes ook meer op. De flanken van mijn Faab hebben een behoorlijke verzameling van deukjes van 'vreemde' deuren, die zaten er eerder ook, maar door de glans van de detail zie je ze nu direct op grote afstand.

RS-initialen

Donateur
Zoals al door anderen gezegd: als een auto een goede detailbeurt heeft gehad, vallen de mankementjes en deukjes ook meer op. De flanken van mijn Faab hebben een behoorlijke verzameling van deukjes van 'vreemde' deuren, die zaten er eerder ook, maar door de glans van de detail zie je ze nu direct op grote afstand.
Bedankt, ik heb nu een excuus om niet aan detaillering te beginnen:thumbsup:

Joske

Forumguru
toch ben ik van overtuigd dat ik de gaatjes onbedoeld opgevuld heb met polish hoor.. morgen begin ik opnieuw, maar ditmaal met de DAP! :jaja:

met dank aan mijn bijzondere koerier ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Zonder goede foto, of zonder bekijken met eigen ogen, moeilijk te beoordelen. Koerier is zeker wel lang onderweg geweest, of moest ie niet met een 'leenauto' komen?;)

CDK

Forumguru
Met de DAP trek je die putjes wel leeg hoor, maar de grondlak is ook licht van kleur, is dat niet wat je ziet?

Joske

Forumguru
@Corné de Kluijver

Ik weet het echt niet, heb het ook in het "half-duister" uitgevoerd, dus ideaal was dat niet.. ;)

Welke acties zou ik nu best doen om niet al mijn werk te verknoeien?

Opnieuw kleien? OF gewoon WBdetail er over en alle stappen opnieuw doen, machinaal? (IPA heb ik niet staan)

CDK

Forumguru
Ik zou het persoonlijk zo laten en kort voor de winter het met de DAP over doen ;)

#denkomjezelfenjezerenek!!!!

Joske

Forumguru
heb er alleszins daarnet nog eens naar staan kijken en ben er 90% van overtuigd dat het wel degelijk polish is dat in de gaatjes zit. Want het kleien zag ik dit helemaal niet en dat zou ik toch verwachten?

Renzo4000

Forumguru
@Joske , als je twijfelt en je stoort je eraan dan kan je het natuurlijk altijd doen. Als het alleen de motorkap betreft dan is het allemaal nog wel te overzien om het opnieuw te doen. Daarnaast kan je op deze manier lekker oefenen :)

Bovenaan Onderaan