Dus, zoals beloofd:
Mijn eerste DAP-avontuur!
Allereerst motorkap uitgebreid gewassen met goedkope shampoo en klein beetje APC er in, vervolgens opnieuw gekleid (dat ging heel makkelijk, lag niet veel vuil op) en dan de oranje pad met mezzo. Dan had ik dit resultaat:
Dan de witte pad met finale er op:
vervolgens enkel nog EXP sealant kunnen opzetten wegens tijdgebrek, dit heeft 3 kwartier kunnen intrekken, vervolgens de rode pad er op losgelaten en een foto buiten:
en nog eentje:
Ik heb telkens de grootte van 3
erwtendoppen doperwten aan product op de pads aangebracht, beetje verspreid, open gesmeerd en ingesmeerd met de DAP op stand 1 - 2. Inwerken op stand 5. De rode pad heb ik zelfs op stand 6 gebruikt. Dit alles met de DAP500 V3, ben er héél tevreden van, niet te zwaar voor mij en ideaal voor een beginner denk ik dan. Ondertussen hebben de pads al in de wasmachine gezeten na manueel eerst uitgespoeld te hebben.
Oh en niet onbelangrijk voor diegenen die dit topic volgen, 90% van mijn witte stipjes zijn weg
(was dus wel degelijk opgesloten polish die ik vorige keer te rijkelijk met de hand aangebracht had en niet goed uitgepoetst had dus..
)