Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

MexxT

Nieuw lid
De booster is inmiddels helaas nog niet terecht, ik meen me te herinneren dat hij er op de meeting wel stond, en dat hij erna is kwijtgeraakt.

Zoals gezegd verdenken we niemand, maar als iemand wat weet is het mooi meegenomen ;)

Ongetwijfeld dat 1 van de collega's hem ergens heeft laten slingeren :D
misschien was ik het zelf wel haha.

Cordoba

Forumguru
@MexxT Heb je misschien een foto van de booster, of ergens een foto van een zelfde merk type, zodat ie makkelijker te herkennen is?

de enige persoon met een O3 2.0 TDI die op de lijst stond @graaaf is niet afgemeld, maar ook niet komen opdagen volgens mijn lijstje.... dus niet getuned.

Oeps sorry, had aangegeven dat ik onder voorbehoud zou komen, maar een nette afmelding had ik inderdaad wel even kunnen sturen, excuses daar voor Corné ! Was in de tussentijd niet meer op het forum ook, maar beter laat dan nooit...

MaRco2

Forumguru
Wat ik me eigenlijk ineens afvroeg, hoe rollen ze een 4x4 bij TVS? Volgens mij kan dat niet op de bank die daar staat, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Dat zat ik me ook af te vragen. Maar duidelijk zo, alleen is het normaal om het op alle 4 de wielen te meten.

Stel ik had een achterwielaandrijver meegenomen (en opgegeven) als outsider, net als de Volvo en de VW, zou dat met deze bank kunnen?

Kiswum

Forumguru
Kwestie van achteruit erop rijden lijkt me of kun je de draairichting van de rollers niet anders instellen?

• Leuk
Waarderingen: LT83

Noord26

Forumguru
Als je de motor wil oververhitten gewoon er achteruit op zetten idd. Enig idee wat rijwind doet voor je koeling? Zonder rijwind (of kunstmatig aangemaakte aan de voorzijde van een rollenbank) krijgt je radiator de koelvloeistof niet omlaag. Enige is dan de ventilator die in je auto zit als koeling. En dat is niet bedoeld om je blok te koelen bij belasting. Alleen om hem na te koelen of als de auto langzaam beweegt, waar dus rijwind ontbreekt.

CDK

Forumguru
toen ik er was stond er een Bimmer op de bank en lagen er aan de andere kant ook oprijplaten ;)

dirkkroneman

Forumguru
Als je de motor wil oververhitten gewoon er achteruit op zetten idd. Enig idee wat rijwind doet voor je koeling? Zonder rijwind (of kunstmatig aangemaakte aan de voorzijde van een rollenbank) krijgt je radiator de koelvloeistof niet omlaag. Enige is dan de ventilator die in je auto zit als koeling. En dat is niet bedoeld om je blok te koelen bij belasting. Alleen om hem na te koelen of als de auto langzaam beweegt, waar dus rijwind ontbreekt.
Luuk zegt toch ook: vandaar die mobiele koeler.....

Noord26

Forumguru
Mobiel is nooit zo krachtig als een vast systeem. Er gaat behoorlijk wat techniek achter de voorkant van een rollenbank muurtje schuil.

Maar waarom niet een 4WD-rollenbank?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan