CDK
Forumguru
dat is toch geen dashboard!Zijn alle acht posities rondom je versnellingshendel al bezet dan? Ben benieuwd wat daar dan allemaal op zit.
dat is toch geen dashboard!Zijn alle acht posities rondom je versnellingshendel al bezet dan? Ben benieuwd wat daar dan allemaal op zit.
Zie edit in post #18dat is toch geen dashboard!
Zie edit in post #18
Klopt idd, heb alleen geen plaats meer voor schakelaartjes
de enige persoon met een O3 2.0 TDI die op de lijst stond @graaaf is niet afgemeld, maar ook niet komen opdagen volgens mijn lijstje.... dus niet getuned.
Wat ik me eigenlijk ineens afvroeg, hoe rollen ze een 4x4 bij TVS? Volgens mij kan dat niet op de bank die daar staat, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Luuk zegt toch ook: vandaar die mobiele koeler.....Als je de motor wil oververhitten gewoon er achteruit op zetten idd. Enig idee wat rijwind doet voor je koeling? Zonder rijwind (of kunstmatig aangemaakte aan de voorzijde van een rollenbank) krijgt je radiator de koelvloeistof niet omlaag. Enige is dan de ventilator die in je auto zit als koeling. En dat is niet bedoeld om je blok te koelen bij belasting. Alleen om hem na te koelen of als de auto langzaam beweegt, waar dus rijwind ontbreekt.
zoals Luuk Thijssen al schreef, ze hebben een mobiele koeler/blowerAls je de motor wil oververhitten gewoon er achteruit op zetten.
moet je ff bellen / mailenWaarom eigenlijk de keuze voor een 2WD rollenbank?
of een stormwaarschuwing van het KNMI afwachten ?volgende keer dan maar een Beaufort meter meenemen......