Joske
Forumguru
goed gekeken?Heb ik naar gekeken @Joske, daar staat als laatste update nov.2014.
http://www.navigation.com/is-bin/IN...me_campaign_light&&Page=VW_Europe_Media_MIB1&
deze anders eens proberen
Laatst bewerkt:
goed gekeken?Heb ik naar gekeken @Joske, daar staat als laatste update nov.2014.
Hallo,
Ik heb in december mijn Octavia mogen ophalen en vanaf dag 1 ben ik aan het worstelen met de Amundsen navigatie. En dan bedoel ik straten die al lang bestaan maar niet bekend zijn in het systeem. Gisteren was ik in Hoofddorp en was het systeem volledig de weg kwijt . Navraag leerde dat deze straten er al een meer dan een jaar liggen.
De dealer gemaild die mij wist te melden dat een update voor het navigatiesysteem €219,- kost. Ik mag er toch van uitgaan dat wanneer een nieuwe auto geleverd wordt het navigatiesysteem up-to-date is?
Anyway, weet iemand een manier om het navigatiesysteem te updaten zonder dit soort kosten te maken?
Helaas voor amundsen zijn de opties voor updates niet meer mogelijk op een goedkope manier. En hiervoor moet je naar de dealer, maar er zijn wel degelijk nog updates voor de amundsen.Dank je wel hemi24 voor de snelle reactie . Maar ga je nu echt vertellen dat deze uit 2011 al weer te oud is ? en niet meer te updaten ? gelukkig heb ik nog een Windows phone met een perfecte navigatie van de hele wereld. Dan die er maar bij hangen.
Of zijn er nog andere mogelijkheden voor deze Amundsen . Ik hoor het graag
WAAR staat dit beschreven?Vanaf de datum dat je O3 op kenteken is gezet, heb je recht op 3 jaar update van je navigatie, zou je dealer moeten weten!
dan zou ik graag willen dat jij dat WILTIk kan het zwart op wit krijgen van de dealer als ik wil